تعمیرات یخچال بوش در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  2. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  3. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  4. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  5. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10270.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

اسکایپ با قابلیت‌ها و طراحی جدید به‌روز می‌شود

مایکروسافت در حال آزمایش نسخه بهبودیافته‌ای از اسکایپ با سرعت بیشتر، اعتمادپذیری بالاتر و ظاهری مدرن‌تر است. این شرکت می‌گوید مدت‌هاست با توجه به بازخوردها در حال بهینه‌سازی اسکایپ است و ظرف چند ماه آینده ...

مایکروسافت در حال آزمایش نسخه بهبودیافته‌ای از اسکایپ با سرعت بیشتر، اعتمادپذیری بالاتر و ظاهری مدرن‌تر است. این شرکت می‌گوید مدت‌هاست با توجه به بازخوردها در حال بهینه‌سازی اسکایپ است و ظرف چند ماه آینده تغییرات جدیدی را در این نرم‌افزار اعمال می‌کند.

مایکروسافت می‌گوید بیشترین تغییر اسکایپ در بخش Call Stage اتفاق افتاده است. جدولی که در حین تماس نشان داده می‌شود، در آینده صرف‌نظر از - تعمیرات یخچال بوش در شهر کلاردشت استان مازندران - اینکه افراد ویدیو را فعال کرده باشند یا نه، همه کاربران حاضر در تماس را دربر خواهد گرفت.

تعمیرات یخچال بوش در شهر کلاردشت استان مازندران

نسخه جدید اسکایپ همچنین تم‌ها و چیدمان‌های جدیدی را به این حالت نمایشی اضافه می‌کند. در این نسخه می‌توانید بین حالت نمایش بلندگو، شبکه‌ای، گالری بزرگ، Together Mode و حتی نمایش - تعمیرات یخچال بوش در شهر کلاردشت استان مازندران - محتوا انتخاب داشته باشید. همچنین می‌توانید فقط افرادی را نشان دهید - تعمیرات یخچال بوش در شهر کلاردشت استان مازندران - که ویدیو را فعال کرده‌اند.

تم‌های جدید و رنگی اسکایپ - تعمیرات یخچال بوش در شهر کلاردشت استان مازندران - به‌زودی به همراه دکمه‌های جدید، پنل جانبی بهبودیافته و آیکن‌هایی که از طراحی Fluent Design بهره می‌برند، در دسترس قرار می‌گیرند. کاربرانی که حساب کاربری‌شان آواتار نداشته باشد هم به جای عکس با طیف‌های رنگی - تعمیرات یخچال بوش در شهر کلاردشت استان مازندران - جدیدی نمایش داده می‌شوند تا مخاطب به راحتی بتواند آن‌ها را تشخیص دهد.

تعمیرات یخچال بوش در شهر کلاردشت استان مازندران

البته تغییرات اسکایپ فقط به تغییرات ظاهری محدود نمی‌شود. تیم توسعه این نرم‌افزار در پستی در وبلاگ خود می‌گوید: «هرچند تغییرات ظاهری این نسخه را بسیار دوست داریم، ولی می‌دانیم که این تغییرات کافی نیستند. - تعمیرات یخچال بوش در شهر کلاردشت استان مازندران - می‌دانستیم که باید روی عملکرد نرم‌افزار تمرکز داشته - تعمیرات یخچال بوش در شهر کلاردشت استان مازندران - باشیم تا تجربه استفاده از اسکایپ را ارتقا دهیم.» مایکروسافت مدعی است سرعت عمل نسخه اندروید این برنامه را در سناریوهای کلیدی بیش از ۲۰۰۰ درصد و در - تعمیرات یخچال بوش در شهر کلاردشت استان مازندران - نسخه دسکتاپ ۳۰ درصد افزایش داده است.

تعمیرات یخچال بوش در شهر کلاردشت استان مازندران

اسکایپ در آینده از همه مرورگرها پشتیبانی خواهد کرد. تیم توسعه - تعمیرات یخچال بوش در شهر کلاردشت استان مازندران - این نرم‌افزار می‌گوید: «معتقدیم که تجربه اسکایپ باید بدون توجه به مرورگر یا دستگاهی که از آن استفاده می‌کنید بی‌تکلف، در دسترس و قابل اعتماد - تعمیرات یخچال بوش در شهر کلاردشت استان مازندران - باشد، پس پشتیبانی از همه مرورگرها را فراهم خواهیم کرد.»

برخی از این بهینه‌سازی‌ها همین حالا در دسترس - تعمیرات یخچال بوش در شهر کلاردشت استان مازندران - قرار گرفته‌اند ولی برخی از آن‌ها در طول ماه‌های آتی منتشر می‌شوند. برای مثال، صدای سفارشی برای نوتیفیکیشن‌ها هم‌اکنون در اختیار - تعمیرات یخچال بوش در شهر کلاردشت استان مازندران - کاربران است اما قابلیت TwinCam که اجازه می‌دهد دوربین گوشی را به تماس اضافه کنید، در آینده در دسترس قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone