تعمیرات یخچال بکو در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  4. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  5. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10271.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

سهم سامسونگ در بازار سنسور دوربین گوشی‌های هوشمند کاهش پیدا کرد

سامسونگ علاوه بر ساخت گوشی هوشمند، یکی از تامین‌کنندگان بزرگ قطعات آن‌ها هم به شمار می‌رود. این فهرست شامل باتری، صفحه نمایش، چیپست، رم، سنسورهای دوربین و موارد دیگر است. کسب و کار مربوط به ...

سامسونگ علاوه بر ساخت گوشی هوشمند، یکی از تامین‌کنندگان بزرگ قطعات آن‌ها هم به شمار می‌رود. این فهرست شامل باتری، صفحه نمایش، چیپست، رم، سنسورهای دوربین و موارد دیگر است. کسب و کار مربوط به قطعات بخش بزرگی از درآمد غول کره‌ای را شامل می‌شود، اما براساس گزارشی جدید، درآمد بخش سنسورهای تصویربرداری این کمپانی کاهش یافته است.

انتظار می‌رود به لطف بخش نیمه‌هادی‌ها، سامسونگ در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۱ یکی از پرسودترین دوره‌ها را - تعمیرات یخچال بکو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - داشته باشد. با این حال فروش سنسورهای تصویر مانند گذشته نبوده و باید دید در گزارش سالانه - تعمیرات یخچال بکو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - چه اختلافی نسبت به سال گذشته دارد.

گزارشی از شرکت تحقیقاتی Strategy Analytics نشان می‌دهد سامسونگ در نیمه اول ۲۰۲۱ رتبه دوم خود در بازار حسگرهای تصویری را حفظ کرده، اما با وجود حفظ رتبه دوم، سهم شرکت کره‌ای در بازار با کاهش روبرو بوده. در شش ماه اول امسال سامسونگ با اختصاص سهم ۲۵ درصدی از بازار سنسورهای تصویری کاهش ۷ درصدی سهم را تجربه کرده. سال گذشته و در دوره مشابه این عدد ۳۲ درصد بود. همه این اتفاقات در حالی رخ داده که سهم بازار سنسورهای تصویری رشد ۱۰ درصدی در نیمه - تعمیرات یخچال بکو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - اول سال ۲۰۲۱ را - تعمیرات یخچال بکو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - تجربه کرده است.

تعمیرات یخچال بکو در شهر خمینی شهر استان اصفهان

سونی با اختصاص ۴۲ درصد از این بخش دست نیافتنی به نظر می‌رسد. اما سونی هم در مقایسه با مدت مشابه و سهم ۴۴ درصد، شاهد کاهش فروش بوده‌. شرکت OmniVision با افزایش فروش روبرو شده و سهم آن به ۱۳ درصد افزایش داشته است و اکنون در رتبه سوم قرار دارد.

کمپانی OmniVision در نیمه اول سال ۲۰۲۰ توانسته بود سهم ۹ درصدی را تجربه کند. سامسونگ به تازگی حسگرهای تصویری جدیدی را معرفی کرده که سال آینده آن‌ها را روی گوشی‌های هوشمند خواهیم دید. - تعمیرات یخچال بکو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - جدیدترین سنسور تصویر کره‌ای‌ها ۲۰۰ مگاپیکسلی است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone