تعمیرات یخچال دوو در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  2. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  4. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  5. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10269.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی Civi بدون آداپتور در جعبه عرضه می‌شود

شیائومی Civi اولین موبایل برند Civi و در واقع اولین گوشی غیرپرچمدار این کمپانی چینی است که بدون آداپتور در جعبه راهی بازار می‌شود. شیائومی روال مشابه سری می ۱۱ را برای موبایل جدید در پیش ...

شیائومی Civi اولین موبایل - تعمیرات یخچال دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - برند Civi و در واقع اولین گوشی غیرپرچمدار این کمپانی چینی است که بدون آداپتور در جعبه راهی بازار می‌شود. شیائومی روال مشابه سری می ۱۱ را برای موبایل جدید در پیش گرفته و آداپتور را از جعبه محصول حذف کرده، اما می‌توان نسخه مجهز به - تعمیرات یخچال دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - آداپتور را هم سفارش داد.

موبایل جدید با طراحی چشمگیر و مشخصاتی مشابه اکثر موبایل‌های میان‌رده طبق برنامه مشخص شده در تاریخ ۵ مهرماه معرفی شد. با این وجود چینی‌ها موبایل جدید را بدون آداپتور در جعبه به بازار عرضه می‌کنند.

گوشی جدید شیائومی نیز همچون سری می ۱۱ بدون شارژر در جعبه در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. شیائومی Civi در جعبه باریکی با - تعمیرات یخچال دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - ضخامت مشابه ضخامت جعبه سری می ۱۱ عرضه می‌شود.

این اولین گوشی غیرپرچمدار شیائومی است که بدون شارژر در جعبه به فروش می‌رسد. با این وجود به نظر می‌رسد شیائومی برای - تعمیرات یخچال دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - سایت‌های بررسی‌کننده گوشی و یوتیوبرها، آداپتور را به همراه گوشی ارسال می‌‌کند. در پوستر منتشر شده در مورد موبایل - تعمیرات یخچال دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - جدید نیز نشان داده شده که افرادی که شیائومی Civi‌ را خریداری می‌کنند، - تعمیرات یخچال دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - یک شارژر ۵۵ وات GaN را به صورت اختیاری در بسته‌بندی جداگانه دریافت خواهند کرد. چینی‌‌ها همین رویکرد را برای شیائومی می ۱۱ نیز در پیش گرفتند.

تعمیرات یخچال دوو در شهر امیرکلا استان مازندران

شیائومی Civi از نمایشگر ۶.۵۵ اینچی امولد با لبه‌های خمیده، رزولوشن فول‌اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی سامسونگ GD1 این گوشی هوشمند در روزنه‌ای در قسمت بالای نمایشگر جای گرفته است که دارای ویژگی‌هایی مانند فوکوس خودکار، فلاش LED دوگانه و مجهز به فیلترهای زیبایی پوست است که با کمک یادگیری عمیق می‌تواند برخی مشکلات پوستی مانند لک و جوش را محو کند و زیبایی بصری بیشتری در پوست ایجاد کند.

در پنل پشتی شیائومی Civi دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۲۰ درجه در کنار دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است. این گوشی هوشمند از سیستم عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری MIUI 12.5 استفاده می‌‌کند و با طراحی شیشه‌ای AG در پنل پشتی و قاب فلزی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

در قلب موبایل جدید چیپست اسنپدراگون 778G - تعمیرات یخچال دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - به همراه حداکثر ۱۲ گیگابایت رم LPDDR4x و حداکثر حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت UFS 3.1 جای گرفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone