تعمیرات یخچال بوش در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  5. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10268.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

مدیرعامل AMD: بحران کمبود تراشه احتمالا سال آینده به پایان می‌رسد

«لیسا سو»، مدیرعامل شرکت AMD می‌گوید در نیمه دوم ۲۰۲۲ از شدت بحران کمبود جهانی تراشه کاسته می‌شود. با این حال، شرایط احتمالا در نیمه اول سال آینده دشوار خواهد بود و بازار همچنان محدودیت‌هایی ...

«لیسا سو»، مدیرعامل شرکت AMD می‌گوید در نیمه دوم ۲۰۲۲ از شدت بحران کمبود جهانی تراشه کاسته می‌شود. با این حال، شرایط احتمالا در نیمه اول سال آینده دشوار خواهد بود و بازار همچنان محدودیت‌هایی خواهد داشت.

خانم سو می‌گوید به دنبال بحران شدید کمبود چیپ، تراشه‌سازان همچنان در تلاشند تا به نیاز بازار پاسخ دهند. اما کارخانه‌هایی که پارسال احداث شدند، احتمالا در ماه‌های آینده تولید تراشه را آغاز خواهند کرد. این کارخانه‌های جدید می‌توانند به رفع مشکل تامین قطعات PC و سایر ریزتراشه‌ها کمک کنند.

مدیرعامل AMD که در «کنفرانس کد» در بورلی هیلز کالیفرنیا - تعمیرات یخچال بوش در شهر کامیاران استان کردستان - حاضر شده بود، افزود: «همیشه - تعمیرات یخچال بوش در شهر کامیاران استان کردستان - چرخه‌هایی از افت و خیز وجود داشته و میزان تقاضا از عرضه بالاتر رفته یا - تعمیرات یخچال بوش در شهر کامیاران استان کردستان - بالعکس. ولی این بار ماجرا متفاوت است.» سو می‌گوید بازگشت - تعمیرات یخچال بوش در شهر کامیاران استان کردستان - به شرایط عادی به آهستگی انجام می‌شود چون ظرفیت‌های جدید تولید به مرور در دسترس قرار می‌گیرند.

تعمیرات یخچال بوش در شهر کامیاران استان کردستان

به گفته او، آغاز به کار یک کارخانه جدید می‌تواند حداقل ۱۸ تا ۲۴ ماه طول بکشد. کمبود جهانی تراشه باعث شد پارسال سرمایه‌گذاری‌های زیادی در این زمینه انجام بگیرد و کم‌کم می‌توانیم منتظر نتیجه این سرمایه‌گذاری‌ها باشیم.

شرکت AMD یکی از فروشندگان اصلی پردازنده‌ها و کارت‌های گرافیک PC، کنسول‌های بازی و سرورهاست. فروش PC از آغاز همه‌گیری ویروس کرونا افزایش چشمگیری داشته چون افراد بیشتری به دلیل خانه‌نشینی به کامپیوترهای شخصی نیاز پیدا کردند. لیسا سو می‌گوید: «همه‌گیری میزان تقاضا را به سطح جدیدی برد.»

مدیرعامل AMD می‌گوید این شرکت حامی طرح CHIPS است که چند وقت پیش به قانون تبدیل شد. این قانون شرکت‌های تولیدکننده تراشه را به تولید ریزتراشه در خاک آمریکا تشویق می‌کند. البته تراشه‌های AMD توسط خود این شرکت ساخته نمی‌شوند و کارخانه سایر شرکت‌ها این کار را انجام می‌دهند.

AMD پارسال سعی داشت با پیشنهادی ۳۵ میلیارد دلاری Xilinx را بخرد، اما تاکنون هنوز تاییدیه‌های لازم برای - تعمیرات یخچال بوش در شهر کامیاران استان کردستان - تکمیل فرآیند خرید را دریافت نکرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone