تعمیرات یخچال گرنیه در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  3. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  4. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  5. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40427.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

عرضه آیفون 10 به لطف رفع مشکلات تأمین قطعات بهبود می یابد

بر اساس گزارشات موجود از بازارهای جهانی، فاصله زمانی ثبت سفارش آیفون 10 تا تحویل آن هم اکنون به یک الی دو هفته کاهش یافته که بنا به نظر «مینگ چی کو» تحلیلگر مؤسسه «KGI ...

بر اساس گزارشات موجود از بازارهای جهانی، فاصله زمانی ثبت سفارش - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - آیفون 10 تا تحویل آن هم اکنون به یک الی دو هفته کاهش یافته که بنا به نظر «مینگ چی کو» تحلیلگر مؤسسه «KGI Securities»، بهبود شرایط خط تولید عامل اصلی چنین پیشرفتی بوده است.

طی هفته های اخیر، کمپانی اپل تلاش کرده با رفع مشکلات موجود در زنجیره تأمین، نرخ تولید جدیدترین محصول خود را افزایش دهد که در این راه موفق بوده و توانسته تیراژ تولید آیفون 10 را از 50 تا 10 هزار واحد در روز، به 450 تا 550 واحد در روز برساند.

افزایش تولید آنتن LTE و پروژکتور نور فروسرخ دوربین TrueDepth، عوامل بهبود عرضه آیفون 10 هستند

به گفته آقای کو، 2 عامل نقش اساسی در این افزایش - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - تولید دارند؛ نخست دو برابر شدن - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - سرعت تأمین آنتن های «LCP LTE» از سوی کمپانی «Career» و دوم افزایش کارایی شرکت های «LG Innotek» و «شارپ» در تولید پروژکتور نور - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - فروسرخ برای دوربین TrueDepth آیفون 10، که از زیر 60 درصد در ماه های قبل به بالای 90 درصد در حال حاضر رسیده است.

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

در نتیجه بهبودهای مورد اشاره، مینگ چی کو پیش بینی می کند عرضه آیفون 10 طی سه ماهه پایانی سال 2017 بین 10 تا 20 درصد افزایش یابد که این امر موجب پاسخگویی زودتر از موعد به برخی سفارشاتی خواهد شد که تاریخ تحویل آنها سال آینده میلادی تعیین شده بود.

گفتنی است طبق تخمین - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - اپل، آیفون 10 در سه ماهه جاری - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - رکورد فروش را جا به جا می کند که این - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - موضوع نشان دهنده اطمینان خاطر کمپانی - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - از زنجیره تأمین، و همچنین تقاضای بالای بازار برای محصول مورد بحث خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone