تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  4. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  5. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40419.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

یک کارشناس: آیفون X چرخه تعویض آیفون ها را طولانی تر می کند

تعداد زیادی از کارشناسان بازار عقیده دارند که سخت افزار و طراحی کاملاً جدید آیفون 10 سبب خواهد شد که بسیاری روی به تعویض آیفون قدیمی خود بیاورند و از این طریق درآمد زیادی به ...

تعداد زیادی از کارشناسان بازار عقیده دارند که سخت افزار و طراحی کاملاً جدید آیفون 10 سبب خواهد شد که بسیاری روی به تعویض آیفون قدیمی خود بیاورند - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - و از این طریق درآمد زیادی به حساب های اپل روانه خواهد - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - شد. اما هستند کسانی چون «مایکل اولسن» (Michael Olson) تحلیلگر موسسه معتبر پایپر جافری که دیدگاهی کاملاً مخالف دارند.

او در یادداشتی که برای مشتریان - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - شرکت متبوعش ارسال کرده آورده است که به احتمال فراوان عرضه آیفون 10 به یک چرخه تعویض آیفون چند ساله نسبتاً - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - طولانی منجر خواهد شد، نه چرخه کوتاه شده ای از هجوم مالکان قبلی برای خرید آیفون جدید، آن طور که پیش از این پیش بینی شده بود.

او دو عامل مهم را سبب این تغییر می داند. اول این که همگان انتظار آن را خواهند داشت تا نمایشگر با کیفیت OLED از انحصار آیفون ۱۰۰۰ دلاری فعلی خارج شده و پایش - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - به - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - مدل های ارزان تر در سال ۲۰۱۸ نیز باز شود.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

دوم این که تمایل کاربران به تکنولوژی واقعیت افزوده روز به روز در حال افزایش است و توسعه دهندگان نیز با افزودن روزانه اپلیکیشن های مرتبط با این فناوری و یافتن کاربری های تازه برای آن، بر آتش این اشتیاق می دمند. این مسئله در کنار احتمال افزوده شدن سنسور های سه بعدی به دوربین اصلی موبایل - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - های بعدی اپل سبب خواهد شد که بسیاری تا عرضه آیفون - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - های بعدی یا حتی مدل های سال ۲۰۱۹ - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - به انتظار بنشینند.

اولسن پیش بینی کرده که آن استقبال انفجاری برای به روز آوری آیفون ها در اواخر سال آینده میلادی از راه برسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone