تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  2. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  5. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40426.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

راهکار کاهش ترافیک BMW: خیابان های هوشمند برای دوچرخه های الکتریکی

با افزایش روزافزون جمعیت انسان ها و مهاجرت خیل عظیمی از افراد به شهرهای پر جمعیت، در بسیاری از نقاط دنیا وسایل حمل و نقل دوچرخ جایگاه ویژه ای در میان شهروندان پیدا کرده اند ...

با افزایش روزافزون جمعیت انسان ها و مهاجرت خیل عظیمی از افراد - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - به شهرهای پر جمعیت، در بسیاری از نقاط دنیا وسایل حمل و نقل دوچرخ جایگاه ویژه ای در میان شهروندان پیدا کرده اند که به منظور جلوگیری از آلودگی هرچه بیشتر هوا، بخش قابل توجهی از آنها به استفاده از دوچرخه ها و موتورهای الکتریکی روی آورده اند.

اما مشکل اینجاست که وسایل مورد اشاره تنها چند سال است که به صورت فراگیر مورد توجه قرار گرفته اند و بسیاری از شهرهای دنیا زیرساخت های لازم برای عبور و مرور امن و همچنین شارژ آنها را در اختیار ندارند.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

کانسپت BMW به دوچرخه ها و موتورسیکلت های برقی اجازه می دهد در فضایی جداگانه از خودروها به مقصد برسند

شرکت آلمانی BMW نیز با آگاهی از این امر، طی همکاری با دانشگاه تونگجی در شانگهای چین، طرحی به نام «Vision E3 Way» را برای توسعه خیابان های هوشمند ارائه داده که به راکبان دوچرخه ها و موتورسیکلت های برقی اجازه می دهد در فضایی جداگانه از خودروها، در امنیت کامل - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - به مقصد خود دسترسی پیدا کنند.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

خیابان های مورد بحث که در طرح اولیه محدودیت سرعت 25 کیلومتر در ساعتی دارند، اندکی بالاتر از خیابان های معمولی قرار گرفته و با استفاده از یک سیستم هوش مصنوعی کنترل ترافیک، - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - از قفل شدن مسیر و عبور از سرعت مجاز جلوگیری می کنند.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

گفتنی است کانسپت جدید بی ام و به خصوص در کشورهایی مانند چین که از آمار بالای - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - وسایل حمل و نقل الکتریکی دوچرخ برخوردارند - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - کاربردی بوده و حتی برای افرادی که مالک دوچرخه یا موتور الکتریکی نیستند، مراکزی برای اجاره موقت این وسایل در نظر گرفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone