تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  2. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40422.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

اپل پتنتی را برای یک نمایشگر تاشو ثبت کرده است

اداره ثبت اختراعات آمریکا از درخواست اپل برای ثبت پتنت یک نمایشگر تاشو خبر داده است که ممکن است به تولید یک آیفون تاشو منجر شود.. در این پتنت تاکید شده که با تعبیه بخشی ...

اداره ثبت اختراعات آمریکا از درخواست اپل برای ثبت پتنت یک نمایشگر تاشو خبر داده است که ممکن است به تولید یک آیفون تاشو منجر شود..

در این پتنت تاکید شده که با تعبیه بخشی انعطاف پذیر در یک دستگاه الکترونیکی می توان آن را به ابزاری تاشو تبدیل کرد و امکان استفاده از نمایشگر به عنوان این بخش وجود دارد:

این نمایشگر می تواند شامل آرایه ای از پیسکل های کریستال مایع، پیسکل - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - های الکتروفورتیک، پیکسل های دیود ساطع کننده نور ارگانیک یا نمایشگرهای میکرو OLED به - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - عنوان مدل پیشرفته تر OLED باشد.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربیگفتنی است نمایشگر OLED به کار رفته در آیفون 10 نیز تا حدودی انعطاف - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - پذیر بوده و لبه های آن برای بدون حاشیه ساختن پنل جلویی زیر پوشش شیشه ای خم شده اند.

لازم به یادآوری است که هفته گذشته خبرهای از همکاری اپل با کمپانی TSMC برای توسعه پنل های میکرو OLED به گوش می رسید. علاوه بر این پیش از این گزارش هایی در رابطه با همکاری این کمپانی با ال جی برای تولید مدلی تاشو از آیفون منتشر شده بود.تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

اگرچه اپل چندان به تنوع در موبایل های - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - خود اعتقاد ندارد اما با در - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - نظر گرفتن مطالب بالا ممکن است در آینده نزدیک شاهد عرضه مدلی تاشو از آیفون باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone