تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  2. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  3. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40429.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

چگونه استوری های اینستاگرام را به طور ناشناس ببینیم؟

استوری های اینستاگرام از ابتدا یک موفقیت بزرگ برای این شبکه اجتماعی به حساب می آمدند. ذره ذره این ویژگی توسط کاربران نیز بزرگ تر شد و با اضافه شدن ویژگی های تازه به محبوبیت ...

استوری های اینستاگرام از ابتدا یک موفقیت بزرگ برای این شبکه اجتماعی به حساب می آمدند. ذره ذره این ویژگی توسط کاربران نیز بزرگ تر شد و با اضافه شدن ویژگی های تازه به محبوبیت بیشتری دست پیدا کرد. اما جدای از همه ویژگی های خوب استوری ها، یک مسئله ساده وجود دارد که شاید برخی کاربران دل خوشی از آن نداشته باشند.

همانطور که می دانید، اگر استوری یکی از دوستانتان را تماشا کنید، او از بازدید شما مطلع خواهد شد. فهمیدن اینکه دقیقا چه افرادی استوری ها را تماشا کرده اند نیز چندان سخت نیست. تنها کافیست استوری خود را باز کنید و آیکون چشم را بفشارید تا لیست بازدیدها در اختیارتان قرار بگیرد.

با این حال، به لطف یک اکستنشن ساده گوگل کروم، می توان تمام این مسائل را دور زد و به - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - طور ناشناس استوری کاربران مختلف را تماشا کرد. این اکستنشن که Chrome IG Story نام دارد، دقیقا برای همین - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - منظور طراحی شده و جدای از نمایش نامحسوس استوری ها، امکان دانلود آن ها را نیز در اختیار کاربر قرار می دهد.

اما Chrome IG Story چطور کار می کند؟ خوشبختانه استفاده - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - از Chrome IG Story از - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - آنچه فکر می کنید هم ساده تر است. ابتدا باید از طریق گوگل کروم به این لینک بروید و با کلیک روی گزینه «Add to Chrome» آن را به مرورگر خود اضافه کنید.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

حالا اگر خوب دقت کنید، می بینید که در بخش اکستنشن های مرورگر، آیکون Chrome IG Story اضافه شده. اگر پیش - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - تر از طریق - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - محیط دسکتاپ و گوگل کروم وارد حساب اینستاگرام خود - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - شده باشید، کافیست روی این آیکون کلیک کنید تا تمام استوری های منتشر شده برای تان به نمایش درآید.

در غیر این صورت، ابتدا باید وارد وبسایت اینستاگرام شوید و با ارائه مشخصات خود، وارد حساب کاربری تان شوید. خوبی Chrome IG Story نیز در آن است که شما را محدود به تماشای استوری دوستان تان نمی کند و می توانید با تایپ نام های کاربری مختلف، استوری آن ها را نیز به طور نامحسوس مشاهده کنید. دانلود کردن استوری ها نیز از طریق Chrome IG Story بسیار آسان است.

وارد استوری مورد نظرتان بشوید، روی آیکون دانلود کلیک کنید و تمام. با همین چند کلیک ساده - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - می توان استوری کاربران مختلف را دانلود و در حافظه - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - کامپیوتر - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ذخیره کرد. با این حال تنها مشکل Chrome IG Story محدود بودن آن است.

چرا که Chrome IG Story تنها برای مرورگر گوگل کروم و محیط دسکتاپ طراحی شده و نمی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - توان از آن روی موبایل های اندرویدی و آیفون ها استفاده کرد. اما با تمام این اوصاف، Chrome IG Story برای افرادی که می خواهند در اینستاگرام ناشناس - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - بمانند همانند یه معجزه است و یک اکستنشن کاملا کاربردی به حساب می آید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پروانه نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام خوبید؟ سایت ***** یخچال جی پلاس GSS-L7515 شما را با بهترین قیمت و بهترین گارانتی در منزل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone