🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  2. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33569.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

پرچمدار شیائومی Mi Mix 3 با دوربین کشویی و رم 10 گیگابایتی معرفی شد

کمپانی شیائومی امروز از پرچمدار جدید خود Mi Mix 3 رونمایی کرد که مانند بعضی دیگر از محصولات اخیر سرزمین اژدهای زرد، از نسبت نمایشگر به بدنه بالایی برخوردار بوده و با استفاده از مکانیزم ...

کمپانی شیائومی - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - امروز از پرچمدار جدید خود Mi Mix 3 رونمایی کرد که مانند بعضی دیگر از محصولات اخیر سرزمین اژدهای زرد، از نسبت نمایشگر به بدنه بالایی برخوردار بوده و با استفاده از مکانیزم کشویی برای دوربین سلفی، نمایشگری کامل - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - و بدون بریدگی در اختیار دارد.

البته بر خلاف گوشی هایی همچون Vivo Nex و Oppo Find X، مکانیزم دوربین کشویی Mi Mix 3 از موتور اتوماتیک استفاده نمی کند بلکه به گفته - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - لی جون مدیر عامل کمپانی، ساز و کاری شبیه به تلفن های کشویی قدیمی داشته که بازی - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - کردن با آن به آرامش ذهن کمک خواهد کرد.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

بر اساس ادعای شیائومی، می میکس 3 نسبت نمایشگر به بدنه - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ای برابر با 93.4 درصد دارد که با کاهش چشمگیر ضخامت حاشیه های نمایشگر (به خصوص در قسمت پایین دستگاه) و همچنین استفاده از مکانیزم کشویی دوربین سلفی به دست آمده است. - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - Mi Mix 3 از یک نمایشگر 6.4 اینچی OLED با رزولوشن 1080p بهره می برد.

ماژول دوربین سلفی می میکس 3 ساز و کاری شبیه - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - به تلفن های کشویی قدیمی دارد

محصول جدید شیائومی در مجموع چهار دوربین دارد که دو سنسور 12 مگاپیکسلی واید و تله فوتو ماژول اصلی را تشکیل داده و برای ثبت تصاویر سلفی، یک حسگر 24 مگاپیکسلی به - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - همراه یک دوربین 2 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. در ضمن می میکس 3 به سنسور اثر انگشت در پشت - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - بدنه مجهز شده و بر - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - خلاف اوپو فایند اکس، نیاز نیست هر بار برای باز کردن قفل گوشی دوربین آن از جا خارج شود.

از نظر سخت افزاری - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - مانند سایر پرچمداران 2018، شیائومی MI MIx 3 نیز از چیپست اسنپدراگون 845 بهره می برد اما در زمینه حافظه رم، رکوردشکنی کرده و یک - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - مدل ویژه با رم 10 گیگابایتی هم خواهد داشت. لازم به ذکر است که نسخه 5G تلفن مورد بحث نیز برای سال آینده و بازار - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - اروپا در دست توسعه قرار دارد.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

می میکس 3 در سه مدل به بازار عرضه خواهد شد که نسخه پایه با رم 6 و حافظه داخلی 128 گیگابایتی، 475 دلار قیمت دارد. مدل بعدی 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی داشته و با برچسب قیمتی 575 دلار به بازار عرضه خواهد شد. اما گران ترین نسخه «شهر ممنوعه» نام دارد و با - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - رم 10 و حافظه 256 گیگابایتی، 720 دلار برای مشتری آب می - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - خورد.

گفتنی است قیمت های مورد اشاره مربوط به بازار چین بوده و ممکن است کمپانی شیائومی، Mi Mix 3 را با قیمت های متفاوتی در سایر بازارها عرضه نماید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone