🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون بلست در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون بلست در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
  2. سوال: آیا برای اتصال تلویزیون به برق نیاز به محافظ است؟
    پاسخ: محافظ برق انواع متخلفی دارند که قطعا می تواند در جلوگیری از آسیب های ناشی از برق به دستگاه شما موثر باشد.
  3. سوال: مین برد چه نقشی در تلویزیون ایفا می کند؟
    پاسخ: وظیفه مین برد هماهنگی قسمت های مختلف تلویزیون از جمله صدا، تصویر، کنترل دستگاه و ... می باشد.
  4. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
  5. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40185.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

سلبریتی‌ها و زلزله‌زدگان: کمک مالی، سلفی و باقی قضایا

زلزله فاجعه آمیز کرمانشاه خارج از حاشیه‌های سیاسی که در برداشت، نکات ظریف و جدیدی را نشان داد که با پیشرفت تکنولوژی و گسترده شدن فضای مجازی به وجود آمده است. حضور سلبریتی‌ها در این ...

زلزله فاجعه آمیز کرمانشاه خارج از حاشیه‌های سیاسی که در برداشت، نکات ظریف و جدیدی را نشان داد که با پیشرفت تکنولوژی و گسترده شدن فضای مجازی به وجود آمده است. حضور سلبریتی‌ها در این فضا به‌منظور کمک رسانی، یکی از مسائل بسیار پررنگ و البته حاشیه‌برانگیز زلزله اخیر بود که البته کماکان ادامه دارد و همچنین موافقان و مخالفان بسیاری هم دارد.

میلیاردها تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی توسط افراد مشهور جمع‌آوری شده

پیش از این - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - درباره کمک‌ها و امدادرسانی‌های برندهای مطرح و شرکت‌های گوناگون گفتیم، اما موضوع سلبریتی‌ها و فراخوان‌های آنها برای دریافت کمک‌های مردمی نقدی و غیرنقدی نیز وزنه سنگینی در امدادرسانی زلزله اخیر بود که با استقبال عموم مخاطبین و طرفداران آنها همراه شد.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی
توییت جنجالی مهناز افشار باعث کمک‌های بسیاری در این زمینه - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - از سوی برخی مردم شد و - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - البته واکنش‌های مثبت و منفی زیادی داشت.

به عنوان مثال «علی - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - دایی» توانسته 6 میلیارد و 288 میلیون تومان به همراه 15 خاور از کمک‌های غیرنقدی - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - را تا به امروز جمع کند و یا «صادق زیباکلام» خود به تنهایی 4 میلیارد تومان از سرتاسر  ایران کمک‌های مالی دریافت کرده است. همچنین جواد خیابانی با حضور - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - در مناطق زلزله زده و اعطای کمک - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - های مالی و غیرمالی جمع آوری شده - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - توسط خودش و از همه مهم تر انتقادات به جای خود توانست تریبونی از گلایه افراد زلزله زده باشد. افراد دیگری چون نیکی کریمی نیز توانستند با ایجاد کمپین‌هایی در فضای مجازی از مردم کمک‌های نقدی‌شان را بگیرند و بنا به - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - گفته خودشان در راستای بهود اوضاع کرمانشاه آن را - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - خرج - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - کنند. بسیاری از سلبریتی‌ها نظیر رامبدجوان نیز با کمک سامانه *780# نزدیک به 3 و نیم میلیارد تومان جمع‌آوری کردند.

تراکنش‌های مالی اینترنتی به امر کمک‌رسانی مالی سرعت داد

فضای مجازی و ایجاد کمپین‌های مردمی توسط سلبریتی‌ها نکات مثبتی را با خود به همراه داشته است. مهم‌ترین این نکات اینست که این اقدامات باعث شده تا نگاه جدی‌تری به این فضاها شود و نگاه منفی برخی افراد به آن کمی منصفانه‌تر و بهتر شود. ایجاد تراکنش‌های اینترنتی نیز در این راه توانست در کمترین زمان و بدون اتلاف وقت هموطنان، کمک‌های مالی زیادی را جمع کند.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی
کمک‌های سلبریتی‌ها بازتاب بین‌المللی هم داشته و بازیگر کره‌ای معروف «لی - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - یانگ آئه» که با سریال جواهری در قصر (یانگوم) - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - در ایران معروف است هم مبلغ 45 هزار دلار به زلزله‌زدگان کرمانشاه کمک کرده که توسط سفیر کره‌جنوبی در ایران به - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - نهادهای مربوطه داده شده است.

تمامی این افراد با کمک شبکه‌های اجتماعی که در راس آن نام اینستاگرام می‌درخشد، توانستند این مبالغ و کمک‌ها را جمع‌آوری کنند که این مسئله نشان از پیشرفت فرهنگ مردم در استفاده از شبکه‌های اجتماعی در مواقع حساس را می‌دهد. «پویا فراهانی»، روانشناس، درباره علت استقبال مردم از این کار سلبریتی‌ها و همچنین مشکلات آن به دیجیاتو می‌گوید:

«دلیل استقبال مردم مطمئنا به عدم اعتماد مردم به برخی‌ نهادها بر می‌گردد. خاطره تلخی که - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - از زلزله بم به یاد مردم مانده که تا مدت‌ها پس از زلزله، چادرهایی با مارک آمریکایی در میادین شهر فروخته می‌شد که دلالت بر نرسیدن کمک‌ها به مردم زلزله‌زده داشت. در این بین برای بازپس گرفتن اعتماد مردم راهی به جز حضور سلبریتی‌ها به ذهن نمی‌رسد چرا که این افراد - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - مشهور و معمولا ثروتمند، - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - توانستند با ایجاد اکانت‌هایی در شبکه‌های مجازی رابطه خوبی با مخاطبین خود ایجاد کنند.البته حضور سلبریتی‌ها و استفاده آنان از فضای مجازی برای کمک‌رسانی مردمی یک - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - اتفاق نیک بود که متاسفانه مثل اکثر اتفاقات خوب کشورمان، اندکی به بیراهه هم کشیده شد.»

فراهانی از اتفاقات ناخوشایند پیش‌آمده در این امر هم غافل نمی‌ماند و رفتار برخی از افراد مشهور را دور از شان وقایع تلخ اخیر می‌داند. به نظر می‌رسد اشارات این کارشناس به رفتار برخی از این افراد مشهور برمی‌گردد که - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - باعث واکنش بسیاری از کاربران شده است.

سلفی گرفتن برخی از بازیگران مشهور با افراد زلزله‌زده و یا خانه‌های خراب شده، یکی از این مسائل ناخوشایند است که توسط افرادی چون «نویدمحمدزاده» و یا «کتایون ریاحی» و دیگر بازیگران صورت گرفته است. همچنین ساخت کلیپ‌هایی که در آن نوعی اغراق و مصنوعی بودن موج می‌زند توسط خواننده مطرح کشورمان «حافظ ناظری» در این روزها در بین کاربران توییتری واکنش‌های تندی را در پی داشته است.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی
منتشر شدن سلفی با این پیرمرد زلزله‌زده که - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - پیش‌تر ویدویی کوتاه و دردناک از او منتشر شده بود - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - ناراحتی برخی از کاربران را در - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - پی داشت.

در این میان اتهام‌زنی خواننده زیرزمینی ایرانی (امیرحسین مقصودلو) و اظهار نظرات عجیب و غریب وی مبنی بر متهم - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - کردن مردم این مناطق و مسبب دانستن خود آنها در وقوع زلزله و همچنین نگاه‌های تند سیاسی برخی - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - بازیگران و افراد مشهور به این قضیه نیز از دیگر - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - موضوعاتی بودند که ناراحتی کاربران را - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - در پی داشتند چرا که از نظر این کاربران، در این مواقع بحرانی کمک‌رسانی حرف اول را می‌زند و دعواهای سیاسی باید به زمان دیگری موکول شود.

شما چطور؟ آیا موافق حضور سلبریتی‌ها در این مواقع بحرانی و استفاده آنها از فضای مجازی برای سرعت بخشیدن در اقدامات کمک‌رسانی خود هستید یا نظر دیگری دارید؟ چه رفتاری از این افراد را نپسندیدید؟ آن را با ما در میان بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone