تعمیرات یخچال کنمور در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  2. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  3. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27212.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

اولین مانیتور گیمینگ سامسونگ با پشتیبانی از G-Sync معرفی شد

سامسونگ در E3 2019 از مانیتور گیمینگ CRG5 جدید خود رونمایی کرد. این محصول در واقع اولین مانیتور گیمینگ سامسونگ است که از طریق آخرین نرم‌افزارهای کارت گرافیکی، با تکنولوژی انویدیا G-Sync سازگار است. چنین ...

سامسونگ در E3 2019 از مانیتور گیمینگ CRG5 جدید خود رونمایی کرد. این محصول در واقع اولین مانیتور گیمینگ سامسونگ است که از طریق آخرین نرم‌افزارهای کارت گرافیکی، با تکنولوژی انویدیا G-Sync سازگار است.

چنین قابلیتی یعنی اگر از - تعمیرات یخچال کنمور در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - کارت‌های گرافیک سری 10 GTX یا سری 20 RTX استفاده کنید، مانیتور جدید سامسونگ می‌تواند تصاویر را نرم‌تر نشان داده و از پارگی تصویر جلوگیری کند. قبلا گیمرهایی که از مانیتورهای گیمینگ سامسونگ استفاده می‌کردند باید با AMD FreeSync جلوی - تعمیرات یخچال کنمور در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - وقوع این مشکل را می‌گرفتند.

تعمیرات یخچال کنمور در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

مانیتور CRG5 از یک پنل خمیده 27 اینچی VA با رزولوشن 1080×1920 با زاویه دید عریض، نرخ رفرش 240 هرتز و زمان پاسخ‌دهی 4 میلی ثانیه استفاده می‌کند. با این - تعمیرات یخچال کنمور در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - حال قیمت 399 دلار برای این مشخصات کمی گران به نظر می‌رسد در حالی که مانیتور ED273 ایسر که تقریبا همین ویژگی‌ها را دارد - تعمیرات یخچال کنمور در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - بسیار ارزان - تعمیرات یخچال کنمور در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - تر بوده و 229.99 دلار قیمت گذاری شده است.

رقیب دیگر مانیتور گیمینگ سامسونگ مانیتور 1440p ایسر XZ321Q - تعمیرات یخچال کنمور در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - است که پنل خمیده 32 اینچ از نوع  VA، نرخ بروزرسانی 144 هرتز و تاخیر 1 میلی ثانیه داشته و 489 دلار قیمت گذاری شده است. - تعمیرات یخچال کنمور در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - به هرحال پنل بزرگتر و رزولوشن بالاتر آن می تواند آن را مقرون به صرفه‌تر از - تعمیرات یخچال کنمور در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - CRG5 کند.

سامسونگ قرار است - تعمیرات یخچال کنمور در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - این - تعمیرات یخچال کنمور در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - مانیتور را - تعمیرات یخچال کنمور در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - جولای امسال (یک - تعمیرات یخچال کنمور در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ماه دیگر) عرضه - تعمیرات یخچال کنمور در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone