🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  2. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
  3. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
  4. سوال: آیا تعمیرات کولرگازی با اسپیلت متفاوت می باشد؟
    پاسخ: خیر ؛ در حالت کلی عملکرد مشابه و تعمیرات و قطعات مشابه نیز دارند .اما قطعا در نظر تکنسین ها تعمیرات تخصصی تر نیز وجود دارد که برای هر کدام نیاز به بررسی جداگانه وجود دارد.
  5. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34520.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

عکس هایی جدید از هواوی میت ۲۰ پرو لو رفت [به روز رسانی]

روز های گذشته عکس هایی از پنل نمایشگر هواوی میت ۲۰ و هواوی میت ۲۰ پرو در ویبو فاش شد. تعدادی از این تصاویر لو رفته طراحی عقب میت ۲۰ پرو را به نمایش گذاشت ...

روز های گذشته عکس هایی از پنل نمایشگر هواوی میت ۲۰ و - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کرمانشاه استان کردستان - هواوی میت ۲۰ پرو در ویبو فاش شد. تعدادی از این تصاویر - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کرمانشاه استان کردستان - لو رفته طراحی عقب میت ۲۰ پرو را به نمایش گذاشت اما عکس های جدید فاش شده از این دو گوشی، طراحی ظاهری جلوی این تلفن همراه را به نمایش می گذارد.

عکس های جدید لو رفته از دو پرچم دار بعدی هواوی حاشیه‌ی بزرگی در بالای نمایشگر را به تصویر می کشند. همچنین نمایشگر در - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کرمانشاه استان کردستان - بخش های کناری سمت چپ و - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کرمانشاه استان کردستان - راست دارای خمیدگی خواهد بود. احتمالا استفاده از حاشیه‌ی بالایی بزرگتر - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کرمانشاه استان کردستان - به خاطر پشتیبانی کامل از تشخیص چهره‌ی سه بعدی باشد.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کرمانشاه استان کردستان

بنابر شایعات و خبر های لو رفته از هواوی میت ۲۰ پرو به نظر می رسد این گوشی با نمایشگر آمولد ۶.۹ اینچی با ابعاد تصویر ۱۸.۷:۹ عرضه شود. با توجه به اطلاعات UA این تلفن - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کرمانشاه استان کردستان - همراه - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کرمانشاه استان کردستان - که روز گذشته لو رفت، میت ۲۰ پرو از رزولوشن 1440x3120 پیکسل استفاده خواهد کرد. با نگاهی مجدد به تصاویر جدیدی که از این گوشی به چشم می خورد، به نظر می رسد که از رابط کاربری EMUI 9.0 استفاده می کند که بر پایه‌ی اندروید ۹ پای خواهد بود. در یکی از تصاویر، بخش تنظیمات این گوشی نشان از ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و پشتیبانی از NFC دارد.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کرمانشاه استان کردستان

استفاده از صفحه نمایش آمولد برای بهره مندی از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر ضروریست. از شایعات اینطور بر می آید که هواوی میت ۲۰ پرو مجهز به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر خواهد بود. پنل پشتی این تلفن به نظر شامل یک دوربین سه گانه و LED فلش دوگانه باشد. با توجه ادعاهای اخیر به نظر می رسد لنز های ۴۰ مگاپیکسلی، ۲۰ مگاپیکسلی و ۸ مگاپیکسلی تشکیل دهنده‌ی دوربین - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کرمانشاه استان کردستان - سه گانه‌ی بعدی هواوی هستند. همچنین انتظار می رود هواوی میت ۲۰ پرو از باطری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده کند.

هواوی پیش تر تایید کرده بود که قرار است ۲۴ مهر در لندن از - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کرمانشاه استان کردستان - دو گوشی مورد انتظار خود یعنی هواوی میت ۲۰ و هواوی میت ۲۰ - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کرمانشاه استان کردستان - پرو رونمایی کند. این گوشی ها از - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کرمانشاه استان کردستان - پردازنده‌ی کایرین ۹۸۰ -که اولین پردازنده‌ی ۷ نانومتری دنیاست- استفاده خواهند کرد.

 

[تاریخ انتشار - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کرمانشاه استان کردستان - خبر اولیه: ۱۶ شهریور ۱۳۹۷]

 

به - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کرمانشاه استان کردستان - روز رسانی:

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کرمانشاه استان کردستان

به تازگی تصاویر زنده دیگری از هواوی میت 20 پرو در فضای مجازی منتشر شده که طراحی نهایی این تلفن هوشمند را تایید می‌کند.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کرمانشاه استان کردستان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هورام نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
حافظیه کرمانشاه کار انجام میدید
پاسخ: بله در حافظیه شهر کرمانشاه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone