🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نی ریز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نی ریز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
  3. سوال: آیا تعمیرات کولرگازی با اسپیلت متفاوت می باشد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
  4. سوال: آیا کولرگازی من نیاز به سرویس دارد؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  5. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26908.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت: هکرهای وابسته به دولت روسیه دستگاه‌های IoT را هدف گرفته‌اند

هکرها به جای روش های دشوار به آسانی از طریق گجت های نه چندان پیچیده متصل به اینترنت اشیاء را هدف گرفته اند مایکروسافت مدعی است هکرهای وابسته به دولت روسیه از پرینترها، دکودرهای ویدیو ...

هکرها به جای روش های دشوار به آسانی از طریق گجت های نه چندان پیچیده متصل به اینترنت اشیاء را هدف گرفته اند

مایکروسافت مدعی است هکرهای وابسته به دولت روسیه از پرینترها، - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نی ریز استان فارس - دکودرهای ویدیو و دیگر اشیاء متصل به اینترنت به عنوان پلی برای نفوذ به شبکه های کامپیوتری مورد نظرشان بهره برده اند. «مرکز هوشمند تهدید» این شرکت با انتشار گزارشی هشدار داده:

هکرها از طریق این ابزارها وارد شبکه شده و منتظر فرصت مناسب - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نی ریز استان فارس - برای دسترسی بیشتر باقی می مانند. این افراد پس از ورود به شبکه به دنبال دستگاه های غیر ایمن دیگر گشته و از این طریق دسترسی خود را گسترش می دهند. هدف آنها پیدا - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نی ریز استان فارس - کردن حساب های کاربری ارزشمندتری است که اطلاعات حساسی را در اختیار آنها قرار می دهند.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نی ریز استان فارس

مهاجمان برای شنود اطلاعات شبکه و تحلیل بسته‌های اطلاعاتی از برنامه tcpdump استفاده می کنند. متخصصان مایکروسافت با - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نی ریز استان فارس - تحلیل ترافیک متوجه ارتباط بین دستگاه ها با یک سرور فرمان و کنترل (C2) شده اند که ظاهرا به گروه هک دولتی Fancy Bear یا همان APT28 تعلق دارد. برخی از دستگاه ها رمزهای عبور قابل پیش بینی داشته اند اما فرمور قدیمی با آسیب پذیری شناخته شده هم امکان نفوذ هکرها را فراهم کرده است.

کمپانی ردموندی - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نی ریز استان فارس - تولیدکنندگان این دستگاه ها را در جریان گذاشته تا معیارهای امنیتی محصولات خود را ارتقا دهند. به گفته مایکروسافت این حمله نشان می دهد در حالی که صنعت فناوری درگیر ادعاهایی در مورد تعبیه چیپ برای جاسوسی - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نی ریز استان فارس - است، هکرها گاهی اوقات پیکربندی های ساده و فاقد پیچیدگی های امنیتی را هدف قرار داده و برای سرقت اطلاعات به شبکه نفوذ می کنند.

با توجه به افزایش استفاده از اینترنت اشیاء در بین سازمان ها و کاربران عادی احتمالا در آینده شاهد حملات مشابه بیشتری خواهیم بود چرا که هدفی ساده - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نی ریز استان فارس - برای هکرها به نظر می رسند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone