🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: ترموستات مکانیکی (مویین) شامل یک عدد سنسور ، لوله مویین و دیافراگم است که بر اساس انبساط مایع عمل می کند در صورتی که ترموستات الکترونیکی فقط با دریافت دما از سنسور فرمان قطع و وصل را اعمال می کند.
  2. سوال: دلیل کارنکردن کولرگازی روی دورتند چیست؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
  3. سوال: وظیفه و عملکرد فیلترکولرگازی چیست؟
    پاسخ: فیلتر کولرگازی ذرات و گردغبار را به دام می اندازد و به تصفیه هوای محیط کمک شایانی می کند.
  4. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  5. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: عدم سرمایش کافی شاید از مشکلات رایج در کولرگازی باشد که مشکلی است که نیاز به بررسی تخصصی توسط تکسین دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23589.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

آیا نمایشگرهای گلکسی فولد به صورت جداگانه قابل استفاده هستند؟ [تماشا کنید]

ماه گذشته کانال یوتیوب JerryRigEverything تست مقاومت همیشگی اش را روی گوشی گلکسی فولد سامسونگ انجام داد تا مشخص شود که سامسونگ چه تغییراتی را برای بالا بردن دوام این گوشی تاشو در نسخه بازسازی شده آن ...

ماه گذشته کانال - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کردکوی استان گلستان - یوتیوب JerryRigEverything تست مقاومت همیشگی اش را روی گوشی گلکسی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کردکوی استان گلستان - فولد سامسونگ انجام داد تا مشخص شود که سامسونگ چه تغییراتی را برای بالا بردن دوام این گوشی تاشو در - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کردکوی استان گلستان - نسخه بازسازی شده آن اعمال کرده است. روز گذشته زک نلسون ادمین این کانال تصمیم گرفت - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کردکوی استان گلستان - که گلکسی فولد جدید را کالبدشکافی کند. هدف او از این - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کردکوی استان گلستان - کار بررسی این مساله بود که آیا بعد از جدا کردن یکی از نمایشگرها آیا همچنان میتوان از سمت - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کردکوی استان گلستان - دیگر گوشی استفاده کرد یا خیر.

او کارش را با گرم - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کردکوی استان گلستان - کردن پنل شیشه ای دستگاه و جدا کردن آن از نیمه پشتی بدنه آغاز کرد، همان بخشی که یک دوربین سه گانه را در خود جای داده است. بعد از جدا کردن نمایشگر بیرونی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کردکوی استان گلستان - از یک نیمه - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کردکوی استان گلستان - و همچنین کویل شارژ بیسیم چی از نیمه دیگر، دو بورد اصلی دستگاه هویدا می شوند. علاوه بر این دو باتری هم در داخل بدنه دیده می شود که ۲۱۰۰ و ۲۱۳۵ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارند و انرژی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کردکوی استان گلستان - مورد نیاز دو نمایشگر و دوربین های متعدد گلکسی فولد را تامین می کنند.

بعد از جدا کردن و برداشتن بوردهای اصلی و همچنین بورد کمکی کوچکتر، زک نلسون متوجه شد که پورت شارژ دستگاه درون نیمه مقابل نمایشگر خارجی گلکسی فولد قرار دارد و در نتیجه نمی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کردکوی استان گلستان - توان از یک بخش این گوشی به صورت جداگانه استفاده کرد.

بعد از جدا کردن حاشیه پلاستیکی که فضای پیرامونی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کردکوی استان گلستان - نمایشگر داخلی را پوشانده بود، نمایشگر تاشو از فریم گوشی جدا شد و در این لحظه می توان پی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کردکوی استان گلستان - برد که این نمایشگر تا چه اندازه باریک و شکننده است.

شاید تصور کنید که کالبدشکافی گلکسی فولد در این لحظه به پایان رسیده اما بعد از - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کردکوی استان گلستان - جدا کردن مقداری چسب که حول لولا قرار دارند، می توان به کاور مرکزی دستگاه دسترسی پیدا کرد و از نزدیک قطعات مکانیکی که حرکت نمایشگر را تحت کنترل در می آورند را مشاهده نمود.

با نگاه کردن به شاسی خالی گلکسی فولد معجزه مهندسی سامسونگ در ساخت گلکسی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کردکوی استان گلستان - فولد - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کردکوی استان گلستان - خودنمایی می کند که البته هنوز در مراحل اولیه توسعه است و برای پیشرفت به زمان بیشتری نیاز دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone