🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  2. سوال: آیا تعمیرات کولرگازی با اسپیلت متفاوت می باشد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
  3. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  4. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: فیلتر کولرگازی ذرات و گردغبار را به دام می اندازد و به تصفیه هوای محیط کمک شایانی می کند.
  5. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36999.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

تصویب یک قانون عجیب در فرانسه؛ هرگونه استفاده از موبایل در اتومبیل ممنوع شد

فرانسه اخیراً قانون جدیدی پیرامون استفاده از تلفن‌های هوشمند حین رانندگی تصویب کرده تا آمار مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی را پایین بیاورد. گزارشات حاکی از آن است که بر اساس ممنوعیت یاد ...

فرانسه اخیراً قانون جدیدی پیرامون استفاده از تلفن‌های هوشمند حین رانندگی تصویب کرده تا آمار مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی را پایین بیاورد.

گزارشات حاکی از آن است که بر اساس ممنوعیت یاد شده - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر محمودآباد استان مازندران - در قانون رانندگی فرانسه تا زمانی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر محمودآباد استان مازندران - که موتور ماشین روشن است، فرد اجازه ندارد گجت هوشمندی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر محمودآباد استان مازندران - در دست خود داشته باشد. از این رو رانندگان برای استفاده از تلفن‌های هوشمندشان باید اتومبیلشان - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر محمودآباد استان مازندران - را در محل‌های مخصوص کنار جاده پارک و خاموش کرده، سپس از موبایل استفاده کنند.تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر محمودآباد استان مازندران

بر اساس این قانون اگر راننده‌ای کنار جاده پارک کرده باشد و موتور ماشین را روشن نگاه - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر محمودآباد استان مازندران - دارد، در صورت استفاده از تلفن همراه متخلف شناخته خواهد شد.

گر راننده‌ای خلاف این قانون عمل کند ۱۳۵ یورو جریمه شده و امتیازی منفی در سوابق رانندگی‌اش ثبت خواهد شد

تغییرات جدید پیرامون استفاده از تلفن همراه در قوانین رانندگی به تصمیم دادگاه عالی فرانسه بوده - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر محمودآباد استان مازندران - و اگر راننده‌ای خلاف آن عمل کند ۱۳۵ یورو جریمه شده و امتیازی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر محمودآباد استان مازندران - منفی در سوابق رانندگی‌اش ثبت خواهد - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر محمودآباد استان مازندران - شد. - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر محمودآباد استان مازندران - قانون ذکر شده تنها متوجه رانندگی در خیابان های عمومی بوده و رانندگان فرانسوی هنوز می‌توانند در جاده‌ های خصوصی بدون خاموش کردن ماشین از موبایل خود استفاده کنند.

اگرچه در اکثر موارد کنار زدن در خیابان‌های عمومی و استفاده از موبایل  تخلف محسوب می‌شود اما رانندگانی که - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر محمودآباد استان مازندران - ماشینشان خراب شده یا تصادف کرده‌اند هنوز بدون مشکل می‌توانند پشت فرمان از تلفن هوشمند خود استفاده کنند.تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر محمودآباد استان مازندران

کشور فرانسه در تنظیم این قانون کمی از موارد‌ مشابه کشور‌های دیگر  سخت گیرانه تر عمل کرده است. مهرماه امسال قانون جدیدی در ایالت اوریگان آمریکا به تصویب رسید که بر اساس آن هر گونه استفاده مضاعف از تلفن‌ هوشمند پشت فرمان اتومبیل تخلف به حساب می‌آید.

از نظر این مصوبه تعامل راننده با موبایل هوشمندش اگر به یک لمس یا سوایب محدود نشود، استفاده بیش از اندازه تلقی شده و غیر مجاز است.

البته باید در نظر داشته باشید که قانون تصویب شده در اوریگان فعالیت کاربر در ماشین پارک شده را مد نظر قرار نمی‌داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone