🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: بله؛ شما می توانید علاوه بر پرداخت شتابی هزینه تعمیرات را به صورت نقدی پرداخت کنید.
  2. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
  3. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  4. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  5. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36987.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

نسخه تحت وب Android Messages در راه است

اپلیکیشن Android Messages ساعاتی پیش آپدیتی دریافت کرده که هر چند قابلیت های تازه ای به همراه نداشته، اما با کالبدشکافی وبسایت اندروید پلیس شواهدی در آن یافت شده که از آمدن قابلیت هایی کاربردی ...

اپلیکیشن Android Messages ساعاتی پیش آپدیتی دریافت کرده - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - که هر چند قابلیت های تازه ای به همراه - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - نداشته، اما با کالبدشکافی وبسایت اندروید پلیس شواهدی در آن یافت شده که از آمدن قابلیت هایی کاربردی در آینده خبر می دهند.

یکی از مهم ترین این قابلیت ها تعامل اپلیکیشن با وب خواهد بود، به این صورت که احتمالا بتوان به محتویات اپلیکیشن در - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - رایانه - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - و از طریق - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - مرورگرها دسترسی داشت. البته برای این کار لازم است که میان موبایل و رایانه اتصال برقرار کنید.

به نظر می رسد که گوگل برای این کار همان سیستمی را در نظر گرفته که در اپلیکیشن واتس اپ می بینیم؛ این که وارد وبسایت مشخصی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - شوید و با اسکن یک QR Code توسط موبایل به نسخه تحت وب Android Messages دسترسی پیدا کنید.

اما قابلیت بعدی، اضافه شدن پشتیبانی از RCS در نسخه های آتی Android Messages است. RCS یک پروتکل جدید برای پیام رسانی است که می خواهد در آینده جایگزین سیستم های قدیمی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ای مثل SMS - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - و MMS شود تا بتوانید از طریق سیم کارت فایل های حجیم و - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - تصاویر با کیفیت را برای دیگران بفرستید.

و در نهایت ممکن است که در آینده خدمات پرداخت را نیز در اپلیکیشن پیام رسان گوگل شاهد باشیم. این سیستم ظاهرا برای خرید از فروشگاه های اینترنتی کاربرد خواهد داشت.

برای دانلود آخرین نسخه Android Messages می توانید همین حالا به این لینک مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone