🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  2. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
  3. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  4. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  5. سوال: وظیفه و عملکرد فیلترکولرگازی چیست؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36986.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

برنامه هایی که نباید روی ویندوز ۱۰ نصب کنیم

تا حالا در مورد برنامه هایی که روزانه روی کامپیوتر خود نصب می کنید، فکر کرده اید؟ در مورد نرم افزارهایی همچون مایکروسافت ورد و فوتوشاپ ادوبی که میلیون ها کاربر دارند، صحبت نمی کنیم. ...

تا حالا در مورد برنامه هایی که روزانه روی کامپیوتر خود نصب می کنید، فکر کرده اید؟ در مورد نرم افزارهایی همچون مایکروسافت ورد و فوتوشاپ ادوبی که میلیون ها کاربر دارند، صحبت نمی کنیم. بلکه روی سخن مان در مورد اپ های شخص ثالثی است که به خاطر ویژگی های به ظاهر مفیدشان حاضر به نصب آن ها می شویم.

به فرض چه قدر مطمئن هستید که اپ های جایگزین استارت منو، از شما جاسوسی نمی کنند؟ یا اینکه واقعا باور دارید که استفاده از اپ ها برای پاک کردن رجیستری، ضرری برای سیستم ندارد؟ - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - درست است؛ مسلما نمی توانیم بگوییم که همه اپ های این چنینی مشکل دار هستند.

اما چند موردی هم هستند که متاسفانه با محبوبیتی که دارند، می توان - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - از آن ها به عنوان گرگی در لباس میش یاد کرد و بهتر است عطای آن ها را به لقایشان ببخشیم و نگذاریم که - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - پای شان به سیستم هایمان باز شود. در ادامه به شش مورد از این برنامه ها می پردازیم و از دلایلی که نباید آن - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ها روی را ویندوز ۱۰ نصب کرد برای تان می گوییم. پس در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

۱) CCleaner


تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

همه ما دیگر - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - کم و بیش با CCleaner و تمام قابلیت های خوبی که برای کاربر دارد آشنا هستیم. این نرم افزار قدرتمند که تقریبا - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - روی تمام سیستم های امروزی دیده می شود، توانایی پاک سازی تاریخچه مرورگرها و حذف اطلاعات به دردنخور انباشته شده در حافظه سیستم را دارد که در نوع خود کاربردی و مفید هستند.

با این حال، در CCleaner یک - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ویژگی دیگر به نام «Registry Cleaner» هم دیده می شود که برخلاف وعده های وسوسه برانگیزی که می دهد، برای سیستم نه تنها مفید نیست بلکه مضر هم هست. علاوه بر این، در سپتامبر ۲۰۱۷ فاش شد که فایل های CCleaner توسط بدافزاری آلوده شده اند. از این رو، با اینکه به گفته توسعه دهنده مشکلات برطرف - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - شده اند اما هنوز نگرانی هایی در - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ارتباط با این اپ حس - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - می - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - شود.

۲) iTunes


تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

حتی اگر کمی هم با مک وقت گذرانده باشید، حتما می دانید که آیتونز یک نرم افزار مشکل دار عجیب و غریب است. وقتی گل سرسبد بخش نرم افزاری اپل - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - روی مک تا این اندازه مشکل دارد دیگر تصورش سخت نیست که آیتونز روی ویندوز چه وضعیت اسف باری - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - دارد. آیتونز حالا حتی شباهتی هم به - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - اپ موزیک فوق العاده ای که در گذشته بود ندارد و تنها از آن سایه ای از روزهای - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - خوب باقی مانده.

اما اشتباه برداشت نکنید؛ آیتونز قرار نیست که به سیستم شما ضربه بزند. حتی نباید این فکر را هم بکنید که با نصب این اپ موزیک قدیمی، پای بدافزارها به کامپیوترتان کشیده می شود. فقط مشکلش این است که حالا کند و زشت شده. البته پخش موزیک ها با آن هم آنچنان چنگی به دل نمی زند و به - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - نوعی اصلا می - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - توان گفت که کارکردن با آیتونز این روزها بیشتر گیج کننده است تا جذاب.

پس - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - اگر می خواهید از آیتونز فقط برای پخش موسیقی استفاده کنید، بهتر است خیلی راحت قیدش را - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - بزنید. حالا چندین و چند استریم کننده - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - موسیقی خوب داریم که استفاده از آن ها به مراتب راحت تر و جذاب تر - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - از آیتونز اپل است.

۳) Norton Anti-Virus


تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

از آنتی ویروس نورتون که برای تان نگوییم بهتر است. فقط کافیست اسم این آنتی ویروس را گوگل کنید تا بفهمید این نرم افزار امنیتی تا چه اندازه تاثیر مخربی روی سرعت کامپیوترها دارد. البته در همان لینک اول خود شرکت طراح، گفته که این مشکلات مربوط به گذشته هستند و حالا تمام شان رفع و رجوع شده اند.

اما فقط کافیست کمی در پنجره جستجوی گوگل اسکرول کنید تا با پست هایی رو به رو شوید که هر روز بیشتر از مشکلات آنتی ویروس نورتون می گویند. پس بهتر است اصلا سر نورتون ریسک نکنید و از پول تان در جای بهتر و برای آنتی ویروس قدرتمندتری خرج کنید.

 ۴) WhatsApp


تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

آیا اصلا می - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - دانید که واتس اپ یک ورژن ویندوزی هم دارد؟ خب اگر نمی دانید، باید بگوییم که آنچنان چیز خاصی را هم از دست نداده اید. شاید اصلا دلیل این که از وجود نسخه ویندوزی آن خبر ندارید، ناامید کننده بودن آن باشد. خصوصا اگر با نسخه ویندوزی تلگرام کار کرده باشید، مطمئنا پس از دیدن واتس اپ روی این سیستم عامل کاملا توی ذوق - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - تان می خورد.

چرا که نرم افزار واتس اپ روی ویندوز هیچ تفاوتی با نسخه تحت وب آن ندارد. کاربر همزمان باید موبایل خودش را از طریق یک وای فای یکسان با نرم افزار واتس اپ لینک - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - کند تا امکان دسترسی به چت هایش را داشته باشد. در این صورت باید از توسعه دهندگان پرسید که واقعا هدفشان از توسعه چنین نرم افزاری چه بوده است.

البته مشکلات واتس اپ ویندوز فقط به همین موضوع ختم نمی شود. بلکه مشکل آن خیلی فراتر از این چیزهاست. با نصب اپلیکیشن، ۱۰۰ مگابایت از فضای حافظه سیستم به واتس اپ اختصاص داده می شود. ۱۰۰ مگابایتی که تقریبا برای هیچ چیز اشغال می - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - شود و - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ارزش خاصی هم برای کاربر در پی ندارد.

۵) Flash Player


تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

شاید تنها اپلیکیشنی که در - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - این لیست باید کاملا قید نصب آن را روی ویندوز بزنید، فلش پلیر باشد. فلش پلیر حالا بیش از ۲۰ سال از تولدش می گذرد و در دهه دوم فعالیتش تا کنون با بیش از هزاران مشکل - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - امنیتی مختلف دست و پنجه نرم کرده.

در - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - سال ۲۰۱۵، رکورد فیوچر جایزه عجیبی به فلش پلیر داد و از آن به عنوان «ناامن ترین محصول سال» یاد کرد. اما نکته جالب این بود که در همان سال، فلش پلیر از لیستی ده تایی به عنوان هشتمین نرم افزار آسیب پذیر هم انتخاب شد. پس خیلی راحت، قید فلش پلیر را بزنید و آن را از روی سیستم های تان حذف کنید.

۶) Internet Explorer


تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

مایکروسافت اج شاید مروگر اصلی هیچ کاربری نباشد. اما در مقایسه با اینترنت اکسپلورر، می توان آن را بهترین نرم افزاری - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - خطاب کرد که تا حالا - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - نوشته شده.  از زمانی هم که لینک دانلود مایکروسافت اج از طریق اینترنت اکسپلورر برای کاربران - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ارسال شد، رسما سند مرگ این مرورگر قدیمی توسط ردموندی ها صادر گشت.

اما نکته عجیب اینجاست که هنوز مایکروسافت حاضر نشده به فعالیت اینترنت اکسپلورر پایان دهد. آن را به روزرسانی می کند و از طرفی مانع حضور آن روی ویندوزهای جدید هم نمی شود. با این حال، در کل اینترنت اکسپلورر پس از انتشار - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - مایکروسافت اج به یک نرم افزار بی استفاده و به دردنخور تبدیل شد که به - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - جز اشغال کردن فضای سیستم فایده دیگری برای کاربر ندارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone