🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
  2. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  3. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
  4. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: ترموستات مکانیکی (مویین) شامل یک عدد سنسور ، لوله مویین و دیافراگم است که بر اساس انبساط مایع عمل می کند در صورتی که ترموستات الکترونیکی فقط با دریافت دما از سنسور فرمان قطع و وصل را اعمال می کند.
  5. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36981.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

ال جی در پی عرضه مدلی ارتقایافته از موبایل V30 به همراه دوربین هوشمند است

به نظر می رسد کمپانی ال جی به دنبال معرفی اسمارت فونی تازه به نام V30s در کنگره جهانی موبایل امسال است که نسخه ای ارتقایافته برای پرچمدار V30 به حساب می آید. بنابر گزارش ...

به نظر می رسد کمپانی ال جی به - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - دنبال معرفی اسمارت فونی تازه به نام V30s در کنگره جهانی موبایل امسال است که نسخه ای ارتقایافته - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - برای پرچمدار V30 به حساب می آید. بنابر گزارش ها، V30s از نظر طراحی بسیاری از مشخصات V30 را به ارث برده اما از هوش مصنوعی برای بهبود توانایی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - های دوربین استفاده می کند؛ چیزی شبیه به هوش مصنوعی گوگل لنز - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - و - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - بیکسبی ویژن که به ترتیب در پیکسل 2 و گلکسی اس 8 به کار گرفته شده اند.

گفته می شود هوش مصنوعی ال جی قادر به تشخیص محصولات و ارائه پیشنهادات مختلف به کاربر، مانند لینک خرید آنلاین یک محصول خاص است. اسکن کدهای - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - QR - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - و ترجمه متون نوشتاری نیز از دیگر قابلیت های این هوش مصنوعی به - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - شمار می رود که - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - آن را به قابلیت Word Lens گوگل شبیه می کند.

اگر از منظر - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - زمان ورود - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - به حوزه دوربین مبتنی هوش مصنوعی به موضوع نگاه کنیم، ال جی قطعاً از رقبای خود جا مانده است. علاوه بر این، کمپانی کره ای - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - وضعیت چندان مطلوبی در بازار ندارد و از نظر بلوغ هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی مورد نیاز برای چنین دوربین هوشمندی، بعید است چندان انقلابی ظاهر شود. در واقع تجهیز موبایل جدید به دوربینی هوشمند قطعاً ویژگی خوبی به حساب می آید، اما مشخص نیست که چطور به ال جی در رقابت با کمپانی هایی مانند سامسونگ که بازار را به تصرف خود درآورده اند کمک می کند.

در نهایت باید افزود که ال جی V30s از حافظه داخلی 256 گیگابایتی بهره مند است که در قیاس با حافظه 64 و 128 گیگابایتی V30 و V30 Plus، قطعاً بهبودی قابل توجه به حساب می آید. تا به این لحظه، مشخص نیست که باید منتظر تغییراتی دیگر در سخت افزار دستگاه، مثلاً تجهیز آن به چیپست جدید اسنپدراگون 845 نیز باشیم یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone