🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  2. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
  3. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
  4. سوال: چرا کولرگازی من بیش از انداره گرما یا سرما تولید می کند؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
  5. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36980.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

افشای تصاویری از موبایل Aquos S3 شارپ؛ آیفون X ژاپنی

به نظر می رسد این فقط چینی ها نیستند که از گران قیمت ترین آیفون تاریخ تقلید کرده اند، چرا که تصاویر تازه انتشار یافته از موبایل Aquos S3 شارپ حکایت از شباهت بی چون ...

به نظر می رسد این فقط چینی ها نیستند که از گران قیمت ترین آیفون تاریخ تقلید کرده اند، چرا که تصاویر تازه انتشار یافته از موبایل Aquos S3 شارپ حکایت از شباهت بی چون چرای این موبایل با آیفون X دارد.

گرچه از نظر بسیاری از کاربران شیار بالای نمایشگر آیفون پرچمدار اپل چندان - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - زیبا نیست، اما ظاهراً سایر کمپانی های سازنده چندان با این حرف موافق نبوده و اقدام به تقلید از آن کرده اند.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

مسئله در خصوص موبایل Aquos S3 شارپ وقتی جالب تر می شود که بدانیم بدنه پشتی این محصول و نحوه جایگری دوربین دوگانه آن نیز در نخستین نگاه شما را به - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - یاد محصول اپل می اندازد. البته اگر از سنسور - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - اثر انگشت دایره ای در مرکز این بخش چشم پوشی کنیم.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

به هر حال نباید فراموش کرد که اینها تصاویر رسمی محصول جدید شارپ نیستند و هیچ بعید نیست که با یک نسخه اولیه و غیر نهایی از آن مواجه باشیم. اما در صورت عرضه چنین محصولی از طرف کمپانی ژاپنی شارپ به طور حتم اپل بی کار نخواهد نشست و بر علیه شریک سخت افزاری خود دست به شکایت خواهد زد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone