🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  2. سوال: آیا تعمیرات کولرگازی با اسپیلت متفاوت می باشد؟
    پاسخ: خیر ؛ در حالت کلی عملکرد مشابه و تعمیرات و قطعات مشابه نیز دارند .اما قطعا در نظر تکنسین ها تعمیرات تخصصی تر نیز وجود دارد که برای هر کدام نیاز به بررسی جداگانه وجود دارد.
  3. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
  4. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
  5. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36994.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

اشاره هواوی به وجود سه دوربین برای P20 و P20 Plus روی دعوتنامه مراسم رونمایی

ساعاتی پیش شرکت هواوی دعوتنامه حضور در مراسم رونمایی از تلفن های همراه جدید خود را برای رسانه ها ارسال کرد. هواوی P20 قرار است در تاریخ 7 فروردین سال آینده در شهر پاریس رونمایی ...

ساعاتی پیش شرکت هواوی دعوتنامه حضور در مراسم رونمایی از تلفن های همراه جدید خود را برای رسانه ها ارسال کرد. هواوی P20 قرار است در تاریخ 7 فروردین سال آینده در - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر جوانرود استان کردستان - شهر پاریس رونمایی شود اما - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر جوانرود استان کردستان - این دعوتنامه به یک شایعه مهم، اشاره تقریبا واضحی دارد: وجود سه دوربین در قسمت پشتی دو مدل تلفن همراه P20 و P20 Plus.

همانطور که در تصویر - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر جوانرود استان کردستان - بالا مشاهده می کنید در پس زمینه تصویر برج ایفل و نوشته ها، سه دایره بزرگ مشاهده می شود. اگر شایعات واقعیت داشته باشند، هواوی P20 و مدل پلاس اولین تلفن های همراهی خواهند بود که از سه دوربین در قسمت پشتی بهره می برند و زوم هیبرید x5 ارائه می - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر جوانرود استان کردستان - دهند. از همین جهت اشاره هواوی به این موضوع مهم در دعوتنامه معرفی تلفن ها چندان بی راه نیست.

به جز این سه دایره بزرگ، در پایین دعوتنامه نیز نوشته شده «See mooore with AI». بعید به نظر می رسد قرار دادن سه حرف o در کنار هم برای واژه ای که نیاز به یک o دارد، غلط تایپی یا اشتباه از سوی طراحان بوده باشد.

جدا - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر جوانرود استان کردستان - از همه این ها، اطلاعات بسیاری نیز توسط FCC منتشر شده که ظاهر دستگاه را مشابه آیفون X اپل توصیف کرده و گویا در قسمت جلویی دستگاه یک بیرون زدگی وجود دارد و سنسورها و دوربین جلو نیز روی آن قرار گرفته اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone