🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
  2. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  3. سوال: چرا ریموت(کنترل) دستگاه من به درستی کار نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26841.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

فیسبوک از دو توسعه دهنده اپ به اتهام استفاده از بدافزار جعل کلیک شکایت کرد

فیسبوک شکایتی علیه دو توسعه دهنده اپلیکیشن تنظیم کرده که در آن ادعا می‌کند این شرکت‌ها با نوعی بدافزار جعل کلیک کاربران این شبکه اجتماعی را آلوده کرده و باعث کلیک‌های جعلی روی تبلیغات شده‌اند. ...

فیسبوک شکایتی علیه دو - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر تنکابن استان مازندران - توسعه دهنده اپلیکیشن - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر تنکابن استان مازندران - تنظیم کرده که در آن ادعا می‌کند این شرکت‌ها با نوعی بدافزار جعل کلیک کاربران این شبکه اجتماعی را آلوده کرده و باعث کلیک‌های جعلی روی تبلیغات شده‌اند.

شرکت‌های JediMobi مستقر در هونگ کنگ و LionMobi مستقر در سنگاپور، بخشی از - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر تنکابن استان مازندران - برنامه Audience Network فیسبوک هستند. این برنامه به آگهی‌دهندگان - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر تنکابن استان مازندران - فیسبوک اجازه می‌دهد تا آگهی‌هایشان را روی اپلیکیشن‌های موبایل نمایش داده و در صورت کلیک کاربران روی آن تبلیغات، توسعه‌دهندگان این اپ‌ها - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر تنکابن استان مازندران - مبلغی دریافت می‌کنند.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر تنکابن استان مازندران

فیسبوک ادعا کرده که بسیاری از کلیک‌ها روی تبلیغات اپلیکیشن‌های JediMobi و LionMobi توسط انسان‌های واقعی انجام نشده است. بر اساس بیانیه‌ای از طرف فیسبوک توسعه‌دهندگان، این برنامه‌ها را با بدافزاری آلوده کرده‌اند که می‌تواند کلیک جعلی تولید کرده و بنابراین تعداد کلیک‌های تبلیغات را بالا ببرد. برنامه‌هایی که در این موضوع دخیل بودند اپ‌های ساده‌ای هستند که برای پاکسازی حافظه گوشی، بیشتر کردن عمر باتری، اسکن ویروس‌ها و - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر تنکابن استان مازندران - یادداشت برداری مورد استفاده قرار می‌گیرند.

البته گزارش‌هایی که - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر تنکابن استان مازندران - از کامنت‌های کاربران در گوگل پلی ثبت شده نشان می‌دهد که برخی از کاربران پیش از اینکه فیسبوک به این مساله پی ببرد به آن مشکوک شده بودند. مثلا - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر تنکابن استان مازندران - یکی از کاربران در کامنتی برای اپ یادداشت JediMobi نوشت: «بدافزار. حتی وقتی که برنامه را می‌بندید هم تبلیغات روی صفحه خانه گوشی شما به نمایش در می‌آید».

یکی دیگر از کاربران گفته که نظر منفی او درباره اپ پاک - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر تنکابن استان مازندران - شده است. دیگران هم - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر تنکابن استان مازندران - شکایت‌هایی در مورد دسترسی بدون اجازه این اپ‌ها به صفحه قفل نمایشگر و مخاطبانشان داشته‌اند.

در حال حاضر فیسبوک JediMobi و LionMobi را از Audience Network بن کرده و پول آگهی‌دهندگان درگیر را به آن‌ها بازگردانده است. اما دنبال کردن روند شکایت قانونی به اتهام استفاده از بدافزار جعل کلیک نشان می‌دهد که فیسبوک به دنبال پررنگ کردن این پرونده است. چرا که این شرکت در - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر تنکابن استان مازندران - بیانیه‌ای شکایتش را اولین در نوع خود خوانده - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر تنکابن استان مازندران - که علیه چنین قانون‌شکنی‌هایی انجام می‌شود.

اپ‌های آلوده به تبلیغ‌افزار در پلتفرم‌های اندروید و iOS متداول هستند و نه گوگل و نه اپل نتوانسته‌اند راهی برای متوقف کردن - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر تنکابن استان مازندران - این نوع کلاهبرداری‌ها پیدا کنند. محققان حوزه امنیت چندی پیش دریافتند که بیش از 200 اپ گوگل پلی با بدافزار - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر تنکابن استان مازندران - آلوده و تا به حال در مجموع 150 میلیون بار هم دانلود شده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone