🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  2. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
  3. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
  4. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
  5. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26842.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

طراحی قاب محافظ هواوی میت 30 پرو خبر از دوربین دایره‌ای آن می‌دهد

اخیرا اطلاعات افشا شده در مورد پرچمدار جدید هواوی یعنی خانواده میت 30 توجهات را به خود جلب کرده و این بار اطلاعاتی از طرف سازنده قاب محافظ میت 30 پرو افشا شده است. این ...

اخیرا اطلاعات افشا شده در مورد پرچمدار جدید هواوی یعنی خانواده میت 30 توجهات را به خود جلب کرده و این بار اطلاعاتی از طرف سازنده قاب محافظ میت 30 پرو افشا شده است.

این سازنده پیشتر هم اطلاعات موثقی در مورد گوشی‌ها پیش از معرفی آن‌ها منتشر کرده بود بنابراین بر اساس سابقه‌اش می‌توان - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر شهسوار استان مازندران - احتمال به واقعیت نزدیک بودن این تخمین ‌ها را بالا دانست.

بر خلاف اطلاعاتی که قبلا در مورد - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر شهسوار استان مازندران - جانمایی دوربین این گوشی منتشر شده بود و به مربعی بودن آرایه سنسورها اشاره داشت، قاب‌های طراحی شده توسط این سازنده یک دوربین دایره‌ای برای این گوشی به تصویر کشیده‌اند یعنی شبیه چیزی که در گوشی‌های موتورولا دیده‌ایم.

گفته می‌شود که این دوربین متشکل از یک حسگر 40 مگاپیکسلی با دیافراگم متغیر f/1.6 – f/1.4، یک حسگر 40 مگاپیکسلی فوق عریض با زاویه 120 درجه و یک سنسور 8 مگاپیکلی تله زوم می‌شود.

با وجود این تفاوت در پنل پشتی دستگاه - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر شهسوار استان مازندران - که از طراحی قاب محافظ میت 30 پرو مشخص است، پنل جلو تقریبا همان طراحی را دارد که از اطلاعات قبلی به دست آمده بود و به نظر می‌رسد شاهد حضور بریدگی عریض بالای نمایشگر و لبه‌های خمیده در اطراف آن باشیم.

با این حال فعلا این اطلاعات در حد گمانه‌زنی باقی می‌مانند تا زمانی که اطلاعات بیشتری در رد یا تأیید آن‌ها منتشر شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone