🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر چالوس استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: شاید ساده ترین دلیل تمام شدن یا خرابی باتری های کنترل شما باشد که نیاز به بررسی و تعویض دارد.
  2. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
  3. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
  4. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
  5. سوال: چرا با اینکه همه قسمت ها به طور صحیح کار میکنند اما صفحه نمایش خاموش است؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26840.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

آزادسازی زنان زندانی به مناسبت روز خبرنگار توسط اسنپ

روابط عمومی اسنپ در آستانه روز خبرنگار اعلام کرد که قصد دارد، برای قدردانی از زحمات اهالی رسانه، خبر خوشی را برای جامعه خلق کند و به همین مناسبت به نیابت از اهل قلم و ...

روابط عمومی اسنپ در آستانه روز خبرنگار اعلام کرد که قصد دارد، برای قدردانی از زحمات اهالی رسانه، خبر خوشی را برای جامعه خلق کند و به همین مناسبت به نیابت از اهل قلم و روزنامه نگاران، زنانی که به خاطر بدهی مالی در ندامتگاه شهر ری هستند را آزاد کند.

روابط عمومی اسنپ اذعان داشته که - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر چالوس استان مازندران - این مجموعه برای پرداخت بدهی ۶ زن در - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر چالوس استان مازندران - این ندامتگاه پا پیش گذاشته و هزینه‌های مربوط به آزادی این زنان را تقبل کرده است تا نقطه آغازی برای زندگی‌ این زنان باشد.

اسنپ در اطلاعیه خود همچنین سایر کسب‌و‌کارها را به همراهی در این مسیر فراخوانده تا در گام بعدی به حمایت از افرادی که از زندان آزاد می‌شوند - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر چالوس استان مازندران - بپردازند.

سامانه حمل و نقل هوشمند اسنپ از ابتدای فعالیت خود توجه ویژ‌ه‌ای - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر چالوس استان مازندران - به زنان جامعه داشته و از معدود سرویس‌های درخواست تاکسی اینترنتی است که همچنان سرویس مخصوص بانوان خود را فعال نگه داشته و برای بیش از ۳۰ هزار راننده زن کارآفرینی کرده و برای ده‌ها هزار مسافر زن حس امنیت بیشتری را خلق کرده است.

گفتنیست امروزه بیش از ۳۰ هزار راننده زن از سراسر ایران در شهرهای مختلف در سامانه اسنپ مشغول به کار هستند. اسنپ پیش‌تر اعلام کرده بود زنانی که همسرشان فوت شده و یا حضانت - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر چالوس استان مازندران - فرزندشان را به طور قانونی بر عهده دارند مشمول طرح «همراهِ زنانِ سرزمینم» خواهند شد و به این ترتیب از آنها تا پایان سال جاری حق کمیسیونی دریافت نخواهد شد.

ناگفته نماند متقاضیان شامل شرایط فوق از ۶ تا ۳۱ مرداد فرصت دارند تا با مراجعه به دفاتر اسنپ در شهر خود و ارائه گواهی فوت همسر یا برگه‌ حضانت فرزندان از این طرح بهره‌مند شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone