🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  2. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  3. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  4. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  5. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21849.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

اولین پلتفرم شناور اقیانوسی انرژی باد، خورشید و امواج را ذخیره می‌کند

استارتاپ آلمانی «SINN Power» می‌خواهد جدیدترین پلتفرم ماژولار شناور خود را برای اولین بار در همین تابستان به آب بیندازد. این پلتفرم یک پنل خورشیدی را با توربین‌های بادی و مکانیزم جذب نیروی موج ادغام ...

استارتاپ آلمانی «SINN Power» می‌خواهد جدیدترین پلتفرم - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر شیرگاه استان مازندران - ماژولار شناور خود را برای اولین بار در همین تابستان - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر شیرگاه استان مازندران - به آب بیندازد. این پلتفرم یک پنل خورشیدی را با توربین‌های بادی و مکانیزم جذب نیروی موج ادغام می‌کند تا یک پلتفرم ۳ در ۱ همه کاره را برای تولید انرژی‌های پاک ساخته باشد.

استارتاپ آلمانی «SINN Power» قرار است پلتفرم ماژولار انرژی‌های پاک خود را - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر شیرگاه استان مازندران - در - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر شیرگاه استان مازندران - ساحل یونان به آب بیندازد. البته ایده کلی تبدیل انرژی موج - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر شیرگاه استان مازندران - به برق، ایده - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر شیرگاه استان مازندران - جدیدی نیست و پیش از نیز ایده‌های مشابه را دیده بودیم. موضوعی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر شیرگاه استان مازندران - که پلتفرم این استارتاپ آلمانی را متمایز می‌کند، ماژولار بودن آن است. بدین صورت پیمان‌کاران می‌توانند بسته به نیاز خود - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر شیرگاه استان مازندران - و شرایط محیطی، بخش‌های مورد نیاز آن را جدا کرده و به صورت مجزا آن را برپا کنند.

دکتر فیلیپ زین (Philipp Sinn) بنیانگذار این استارتاپ می‌گوید:

«طراحی ماژولار همواره یکی از المان‌های اصلی ما برای توسعه تکنولوژی‌های شناور بوده که اجازه می‌دهد در کنار انعطاف‌پذیری، - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر شیرگاه استان مازندران - کاربردهای مختلفی را نیز داشته باشیم. این پلتفرم می‌تواند انرژی لازم برای جزایر مختلف در دنیا را تامین کند و به مزارع بادی شناور نیز کمک‌رسانی کند.»

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر شیرگاه استان مازندران

سنسورهای این پلتفرم و تمامی تجهیزات الکتریکی آن - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر شیرگاه استان مازندران - که داده‌ها را به مراکز - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر شیرگاه استان مازندران - پردازشی می‌فرستد از IP68 پشتیبانی می‌کنند و در صورتی که مشکلاتی به وجود بیاید، آن‌ها را پیش از وقوع از بین می‌برد. همچنین این استارتاپ نگاهی دقیق‌تر و جزئی‌تر به توان خروجی داشته که به آن‌ها اجازه می‌دهد پلان سرویس‌دهی پلتفرم را برای مشتری‌های آینده بهینه کرده و این کار در - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر شیرگاه استان مازندران - نهایت به آن‌ها اجازه می‌دهد از خسارات احتمالی پیش رو جلوگیری کنند.

مشخصات فنی این پلتفرم نیز در نوع خود جالب است. هر واحد این - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر شیرگاه استان مازندران - پلتفرم از ۴ تبدیل کننده انرژی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر شیرگاه استان مازندران - موج تشکیل شده است. برای مکان‌هایی که موج‌های کمتری دارند، واحدها می‌تواند به ردیفی از سلول‌های فوتوولاتائیک ۲۰ کیلو واتی مجهز شوند. به صورت مشابه ۴ توربین بادی ۶ کیلو واتی نیز به هر واحد اضافه می‌شود و نهایت ۳ بخش - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر شیرگاه استان مازندران - با هم همراه می‌شوند.

گام بعدی این شرکت، شناور سازی این پلتفرم برای نشان دادن توانایی‌های پلتفرم SINN Power است. تاکنون نیز بسیاری از مقامات سیاسی اروپایی از این ساخته استارتاپ دیدن کرده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone