تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر گالیکش استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  3. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  4. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  5. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13666.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

TSMC احتمالا اولین کارخانه تولید تراشه خود را در ژاپن احداث می‌کند

ظاهرا شرکت تایوانی TSMC بزرگترین تولیدکننده نیمه‌هادی جهانی، در حال بررسی ساخت اولین کارخانه تولید تراشه در ژاپن است. این خبر در حالی منتشر شده که توکیو از شرکت‌ها درخواست کرده تا تولید نیمه‌هادی را ...

ظاهرا شرکت تایوانی TSMC بزرگترین تولیدکننده نیمه‌هادی جهانی، در حال بررسی ساخت اولین - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر گالیکش استان گلستان - کارخانه تولید تراشه در ژاپن است. این خبر - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر گالیکش استان گلستان - در حالی منتشر شده که توکیو از شرکت‌ها درخواست کرده تا تولید نیمه‌هادی را در داخل کشور افزایش دهند.

طبق گزارش NikkeiAsia، - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر گالیکش استان گلستان - بزرگترین تولیدکننده تراشه در جهان و همچنین یکی از تامین‌کنندگان شرکت ژاپنی سونی، در حال بررسی ساخت یک کارخانه در استان «کوماموتو» ژاپن است. طبق منابع نزدیک به این شرکت، TSMC هم اکنون در حال - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر گالیکش استان گلستان - ارزیابی ساخت یک منطقه در غرب ژاپن است. همچنین قابل ذکر است که موقعیت این منطقه به یکی از کارخانه‌های سونی نزدیک است.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر گالیکش استان گلستان

به عبارت دیگر، این احتمال وجود دارد که کارخانه دوم برای برآورده کردن تقاضای زیاد سنسورهای تصویر، میکروکنترلرهای خودرو و تراشه‌های - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر گالیکش استان گلستان - دیگر از - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر گالیکش استان گلستان - کارخانه تازه تاسیس کمک بگیرد. یکی از منابع دیگر اظهار داشت که TSMC در حال بررسی پیشنهاد دولت ژاپن برای ایجاد یک کارخانه تولید تراشه پیشرفته - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر گالیکش استان گلستان - در ژاپن است، اگر چه هنوز به صورت کامل نهایی نشده است. باید عنوان کرد که این کارخانه اولین سایت تولید تراشه TSMC در کشور ژاپن خواهد بود.

پیش از - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر گالیکش استان گلستان - این نیز ژاپن - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر گالیکش استان گلستان - برای حل مشکل کمبود تراشه، از شرکت TSMC تولید کننده پیشرو چیپ در جهان و سونی درخواست کرده بود تا اولین کارخانه تراشه ۲۰ نانومتری این کشور را با بودجه‌ای در حدود ۹.۲ میلیارد دلار احداث کنند.

بعلاوه، این امر همچنین یک تغییر عمده در استراتژی شرکت TSMC در جهت حفظ تولیدات خود در کشور تایوان محسوب می‌شود. علاوه بر این به دلیل فشار وارد شده از سوی ایالات متحده - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر گالیکش استان گلستان - برای آغاز تولیدات نیمه‌هادی در این کشور، TSMC همچنین در حال ساخت کارخانه پیشرفته تراشه‌سازی دیگری در آمریکا است. همچنین منبع دیگری عنوان - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر گالیکش استان گلستان - می‌کند یکی از دلایل اصلی TSMC - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر گالیکش استان گلستان - برای ساخت کارخانه جدید در آمریکا این است که مشتری بزرگ ژاپنی آن‌ها یعنی سونی نیز در آن کشور کارخانه‌ای - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر گالیکش استان گلستان - دارند.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone