تعمیرات یخچال کنوود در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  2. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  3. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  5. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24357.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

تعدیل گسترده کارکنان سونی موبایل در اروپا

سه ماه پس از خروج سونی از خاورمیانه و چند کشور دیگر، تنها ۲ دفتر اصلی این کمپانی در دنیا باقی مانده بود و حالا سونی تصمیم به تعطیلی یک واحد از آنها گرفته است. ...

سه ماه پس از خروج سونی از خاورمیانه و چند کشور دیگر، تنها ۲ دفتر اصلی این کمپانی در دنیا باقی مانده بود و حالا سونی تصمیم به تعطیلی یک واحد از آنها گرفته است. این مرکز که در سوئد واقع شده، زمانی نقش دفتر مرکزی کمپانی سونی اریکسون را بازی می کرد و برای طرفداران این برند یادآور روزهای خوشی است که ژاپنی ها در بازار موبایل قدرت‌نمایی می کردند.

سونی - تعمیرات یخچال کنوود در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - اوایل امسال از تصمیم خود برای ادغام سه مورد از سودآورترین بخش های کسب و کار خود با - تعمیرات یخچال کنوود در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - بخش موبایل خبر داد که هدف از آن کاهش هزینه های عملیاتی واحد موبایل از طریق لغو برخی پروژه ها و اخراج حدود ۲ هزار نفر بود. کمپانی - تعمیرات یخچال کنوود در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ژاپنی در ادامه همین سیاست - تعمیرات یخچال کنوود در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - در حال تعطیلی دفتر Communications AB خود در سوئد - تعمیرات یخچال کنوود در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - است که در کنار Communications Inc ژاپن دو مرکز اصلی بخش موبایل این شرکت به شمار می روند.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

تا کنون حدود ۲۰۰ نفر از پرسنل Communications AB که زمانی دفتر مرکزی سونی اریکسون بود، اخراج شده اند و به گفته رسانه های محلی ۶۰ نفر دیگر هم از بخش های مهندسی و پشتیبانی در صف - تعمیرات یخچال کنوود در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - تعدیل قرار دارند.

علاوه بر این ۱۵۰ نفر دیگر از کارکنان هم به بخش های دیگری از کسب و کار سونی در اروپا انتقال یافته اند. ۱۰۰ نفر از این افراد - تعمیرات یخچال کنوود در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - در واحد تحقیق و توسعه و ۵۰ نفر دیگر هم به واحد ارتباطات شبکه ای منتقل شده اند. از آنجا که این دفتر به کلی - تعمیرات یخچال کنوود در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - بسته خواهد شد به دیگر کارکنان پیشنهاد شده در شعبه اروپایی کمپانی به نام «سونی نوردیک» مشغول به کار شوند.

«استفان اندرسون» مدیر واحد سوئدی سونی تاکید کرده که علیرغم این تغییرات کمپانی ژاپنی کماکان به تولید موبایل ادامه خواهد داد. این شرکت در حالی به ادامه حضور - تعمیرات یخچال کنوود در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - در بازار موبایل تاکید کرده که در سه ماهه دوم ۲۰۱۹ تنها ۹۰۰ هزار موبایل را به فروش رسانده، رقمی - تعمیرات یخچال کنوود در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - که در تاریخ این شرکت بی سابقه عنوان شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone