تعمیرات یخچال اسنوا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  2. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  3. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  4. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  5. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24367.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

برنامه شیائومی برای استفاده از حسگر 108 مگاپیکسلی در گوشی‌های جدید

به لطف دوربین‌های 48 و 64 مگاپیکسلی، آتش جنگ مگاپیکسلی دوربین اسمارت‌فون‌ها همچنان با شدت می‌سوزد. حالا بر اساس اخبار جدید به نظر می‌رسد شیائومی برنامه‌هایی برای استفاده از دوربین 108 مگاپیکسلی در گوشی‌های خود ...

به لطف دوربین‌های 48 و 64 مگاپیکسلی، آتش جنگ مگاپیکسلی دوربین - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - اسمارت‌فون‌ها همچنان با شدت می‌سوزد. - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - حالا بر اساس اخبار جدید به نظر می‌رسد شیائومی برنامه‌هایی برای استفاده از دوربین 108 مگاپیکسلی در گوشی‌های خود دارد.

قبلا صحبت‌هایی از فعالیت‌های شیائومی برای ساخت گوشی‌هایی با دوربین بیرون جهنده به گوش می‌رسید که در نهایت معلوم شد همان ردمی K20 و ردمی K20 پرو هستند. حالا هم گویا چندین - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - گوشی این شرکت چینی با دوربین‌های 108 مگاپیکسلی که از سنسور ISOCELL Bright HMX سامسونگ استفاده - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - می‌کنند در حال توسعه هستند.

تعمیرات یخچال اسنوا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

فعلا اپ Mi - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - Gallery رابط کاربری شیائومی یعنی MIUI، در حال توسعه قابلیتی برای مشاهده عکس‌های 108 - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - مگاپیکسلی با رزولوشن کامل است. با این حال چنین قابلیتی فقط به دستگاه‌هایی با اسم رمز tucana، draco، umi و cmi اضافه می‌شود. تمام این اسم رمزها به دستگاه‌های جدید و معرفی نشده شیائومی اشاره دارند اما احتمال اینکه دستگاه‌های هر دو برند می و ردمی را در بر بگیرند وجود دارد.

به هر حال شاید امکان مشاهده عکس‌های 108 مگاپیکسلی دلیلی برای این موضوع نباشد - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - که هر چهار گوشی بتوانند با این کیفیت عکس‌برداری - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - کنند اما دلایلی هم وجود دارند که خلاف این مساله را تأیید می‌کنند. در گذشته اپ‌های گالری گوشی‌هایی مثل - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - شیائومی به کاربران اجازه نمی‌دادند تا روی تصاویر ثبت شده از سنسورهای - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - با مگاپیکسل بالا زوم کامل انجام دهند.

این مشکل تا حدی - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - با عرضه دوربین‌های 48 مگاپیکسلی برطرف شد و کاربران می‌توانستند در گالری روی عکس‌های ثبت شده با این دوربین‌ها کاملا زوم کنند. بنابراین منطقی به نظر می‌رسد که یک گوشی با قابلیت نمایش عکس دوربین‌های 108 مگاپیکسلی در حالت زوم کامل، یک دوربین 108 مگاپیکسلی هم در اختیار داشته باشد.

هنوز مشخص نیست که در کنار این سنسور چه قابلیت‌های دیگری عرضه می‌شود و باید تا رسیدن اطلاعات و شواهد بیشتر منتظر ماند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone