🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا کولرگازی من نیاز به سرویس دارد؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  2. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  3. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
  4. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
  5. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41410.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

حالا می توانید انتخاب کنید چه کسی در اینستاگرام برایتان کامنت بگذارد

همانطور که در خبرها خواندید شمار کاربران ماهانه اینستاگرام به ۸۰۰ میلیون نفر رسیده و ۵۰۰ میلیون نفر نیز به طور روزانه از آن استفاده می کنند. به همین مناسبت نیز قابلیت تازه ای به ...

همانطور که در خبرها خواندید شمار کاربران ماهانه اینستاگرام به ۸۰۰ میلیون نفر رسیده و ۵۰۰ میلیون نفر نیز به طور روزانه از آن استفاده می کنند. به همین مناسبت نیز قابلیت تازه ای به این پلتفرم اضافه شده که جلوی انتشار اظهارنظر های آزاردهنده در آن را می گیرد.

ابزار جدید اینستاگرام بیشتر در مواردی به کار می آید که یک حساب کاربری عمومی داشته باشید و بخواهید نظرات مربوط به گروه خاصی از افراد از جمله دنبال کنندگان یا آنهایی که دنبال می کنید را محدود نمایید.

البته به لطف به روز رسانی جدید هم دارندگان حساب های عمومی و هم صاحبان حساب های کاربری خصوصی قادر خواهند بود که مانع از ثبت نظر افراد مد نظر خود در پست هایشان شوند.

فیلترهای جدید زبان های عربی، فرانسه، آلمانی و پرتغالی را پوشش می - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - دهند

اینها در واقع بخشی از تلاش های ادامه دار اینستاگرام برای جلوگیری از انتشار نظرات آزار دهنده روی این پلتفرم هستند. گردانندگان - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - این شبکه اجتماعی اعلام کرده اند که فیلترهای خودکار خود را به ابزار جدیدی مجهز کرده اند که زبان های عربی، فرانسه، آلمانی و پرتغالی را - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - پوشش می دهند (در ابتدا این فیلترها صرفا از زبان انگلیسی پشتیبانی می کردند). این شرکت اعلام نموده که به لطف تکنولوژی های یادگیری ماشینی خود به تدریج فیلترهای مذکور را بهبود خواهد داد.

همچنین گفتنی است که اینستاگرام قابلیتی را که پیش تر برای کمک به بیماران روحی روانی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - ارائه کرده بود را در این نسخه به روز کرده؛ به لطف این به روز رسانی اگر در پلتفرم مذکور فردی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - را مشاهده کردید که در استریم های زنده درخواست - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - کمک داشته باشد، دنبال کنندگان آن فرد می توانند به صورت ناشناس ویدیو را گزارش کنند تا اینستاگرام پیامی حاوی پیشنهاد کمک به آن فرد ارسال نماید. این طرح در ماه می سال جاری میلادی و صرفا برای پست های عادی کلید خورد حالا اما ویدیوهای لایو را نیز شامل می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone