🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
  2. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: فیلتر کولرگازی ذرات و گردغبار را به دام می اندازد و به تصفیه هوای محیط کمک شایانی می کند.
  3. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
  4. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
  5. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41409.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

ابزار جانبی جدید لاجیتک برای SmartDock مدیریت کابل ها را آسان تر می کند

شرکت لاجیتک سال گذشته و در کنفرانس «Ignite» مایکروسافت از دستگاهی تحت عنوان «SmartDock» رونمایی کرد که قرار بود نحوه برگزاری جلسات کاری از طریق پلتفرم تجاری اسکایپ را دگرگون کند. اما پس از گذشت ...

شرکت لاجیتک سال گذشته و در کنفرانس «Ignite» مایکروسافت از دستگاهی تحت عنوان «SmartDock» رونمایی کرد که قرار بود نحوه برگزاری جلسات کاری از طریق پلتفرم تجاری اسکایپ را دگرگون کند.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شبستر استان آذربایجان شرقیتعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

اما پس از گذشت مدتی از استفاده توسط کاربران، گزارشاتی مبنی بر جدا شدن - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - کابل ها و دست و پا گیر - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - بودن آنها به دستک لاجیتک رسید که باعث شد این کمپانی، به فکر ارائه راه حلی برای مدیریت کابل ها بیافتد.

ابزار جدید تنها یک کابل HDMI و یک کابل شبکه Cat 6 را به بیرون هدایت می‌کند

حال لاجیتک در کنفرانس Ignite 2017 از ابزار جانبی جدیدی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - برای SmartDock رونمایی کرده که مدیریت - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - کابل ها را آسان تر خواهد کرد. البته ابزار مورد بحث هنوز اسم مشخصی نداشته و با ساماندهی سیم های مورد استفاده، تنها - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - یک کابل HDMI و یک کابل شبکه Cat 6 را به بیرون هدایت می کند.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شبستر استان آذربایجان شرقیتعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

لازم به ذکر است که لاجیتک ابزار - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - دیگری نیز معرفی کرده که به پشت نمایشگر متصل شده و سیم های متصل به آن را به صورت منظم تری جمع آوری می کند.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

البته ارائه ابزارهای جانبی تنها - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - به روزرسانی کمپانی برای SmartDock نبوده و محصول لاجیتک حالا به صورت باندل به همراه سرفس پرو جدید مایکروسافت به دست مشتریان - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - می رسد.

همچنین پشتیبانی از دوربین کنفرانس «Meetup» لاجیتک (به عنوان نخستین محصول با امکان استفاده از دستیار مجازی کورتانا) نیز که در فصل بهار معرفی شده بود، حالا برای اسمارت داک ممکن شده است.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

گفتنی است SmartDock در زمینه - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - نرم افزاری نیز مورد ارتقا قرار گرفته و در کنار به روزرسانی مایکروسافت برای اپلیکیشن «Skype Rooms» و پشتیبانی همزمان از دو نمایشگر، پوسته های جدیدی برای رابط کاربری دریافت کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone