🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ در حالت کلی عملکرد مشابه و تعمیرات و قطعات مشابه نیز دارند .اما قطعا در نظر تکنسین ها تعمیرات تخصصی تر نیز وجود دارد که برای هر کدام نیاز به بررسی جداگانه وجود دارد.
  2. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
  3. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  4. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
  5. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41407.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

پلیس فتا از دستگیری فروشندگان دارو در فضای مجازی خبر داد

رییس پلیس پایتخت از اجرای موفقیت‌آمیز عملیات «پانجی‌آ» توسط پلیس فتا جهت برخورد با عرضه مواد دارویی و بهداشتی در فضای مجازی خبر داد. طرح پانجی‌آ، در واقع طرح مبارزه با داروهای غیرمجاز و تقلبی ...

رییس پلیس پایتخت از اجرای موفقیت‌آمیز عملیات «پانجی‌آ» توسط پلیس فتا جهت برخورد با عرضه مواد دارویی و بهداشتی - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - در فضای مجازی خبر داد.

طرح پانجی‌آ، در واقع طرح مبارزه با داروهای - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - غیرمجاز و تقلبی است که از سال ۲۰۰۸ به صورت جهانی - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - با هماهنگی سازمان اینترپل - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - انجام می‌شود. در خرداد ماه سال جاری نیز طرح پانجی‌آ ۹ به صورت سراسری در ۱۰۳ کشور جهان از جمله ایران برای برخورد با فروش داروهای تقلبی و غیر مجاز در فضای سایبری انجام شده است.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

فروش دارو در فضای مجازی ممنوع بوده و جرم محسوب می‌شود

حال «سردار حسن رحیمی» در - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - جمع خبرنگاران از دستاوردهای پلیس فتا در اجرای طرح مذکور سخن گفت و اعلام نمود که این ارگان، باندی - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - را که به عرضه دارو و مواد بهداشتی در فضای مجازی می پرداخته، منهدم کرده‌است.

وی با بیان اینکه عرضه مواد دارویی در فضای مجازی ممنوع و برابر قانون جرم محسوب می‌شود، ارزش داروها و اقلام بهداشتی کشف شده - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - از این افراد را بالغ بر ۲ میلیارد تومان تخمین می‌زند.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

داروهایی که در فضای مجازی توزیع می‌شود غیراستاندارد، غیرمجاز یا در بهترین حالت تاریخ مصرف گذشته هستند

رحیمی اعلام می‌کند که ۱۰۲ نفر در این پرونده دستگیر شده‌اند که برای آنها پرونده - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - تشکیل شده و در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است.

رییس پلیس پایتخت معتقد است عمده داروهایی که در فضای مجازی توزیع می‌شود غیراستاندارد و غیرمجاز بوده یا در بهترین حالت تاریخ مصرفشان گذشته است، از این رو لازم است که کاربران توجه داشته باشند که به هیچ عنوان در - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - فضای مجازی اقدام به خرید و تهیه دارو نکنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone