🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سیاهکل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  2. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
  3. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
  4. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد اما میتوان به صورت کلی مشکل در سنسور تنظیم دما را عامل این رویداد دانست.
  5. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20689.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

۳ نفر به اتهام هک توییتر بازداشت شدند؛ نوجوان ۱۷ ساله مغز متفکر حمله سایبری

نزدیک به دو هفته پیش توییتر هک شد و تقریبا به صورت روزانه اطلاعات جدیدی درباره آن منتشر می‌شود و حالا IRS و FBI به همراه سرویس مخفی ایالات متحده آمریکا و مقامات فلوریدا یک ...

نزدیک به دو هفته پیش توییتر هک شد و - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سیاهکل استان گیلان - تقریبا به صورت روزانه اطلاعات جدیدی درباره - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سیاهکل استان گیلان - آن منتشر می‌شود و حالا IRS و FBI به همراه سرویس - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سیاهکل استان گیلان - مخفی ایالات متحده آمریکا و مقامات فلوریدا یک نوجوان ۱۷ ساله را دستگیر کرده‌اند.

این - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سیاهکل استان گیلان - نوجوان ۱۷ ساله با نام «گراهام کلارک» متهم به برنامه‌ریزی بزرگترین حمله هکری در تاریخ توییتر است که طی آن، هکرها به حساب افراد مشهوری مانند باراک اوباما، جو بایدن، بیل گیتس و ایلان ماسک دست پیدا کردند و از آن‌ها برای کلاهبرداری بیت کوینی خود استفاده کردند.

مدتی پس - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سیاهکل استان گیلان - از دستگیری این نوجوان، دو فرد دیگر نیز درباره با این پرونده از سوی وزارت دادگستری ایالات متحده آمریکا متهم به حضور در حمله سایبری شدند. یکی از این افراد، «نیما فاضلی» با ۲۲ سال سن اهل «اورلاندو» و دیگری - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سیاهکل استان گیلان - «میسون شپرد» ۱۹ ساله اهل بریتانیا است. به گفته - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سیاهکل استان گیلان - وزارت دادگستری آمریکا، این افراد به ترتیب از نام‌های مستعار «Rolex» و «Chaewon» برای خود - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سیاهکل استان گیلان - استفاده می‌کردند. FBI اعلام کرده که این دو فرد هم اکنون در بازداشت به سر می‌برد.

با وجود این دستگیری‌ها، به نظر می‌رسد تنها کلارک به ابزارهای داخلی توییتر دسترسی داشته و مستقیما این - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سیاهکل استان گیلان - کلاهبرداری را انجام داده است. ظاهرا این نوجوان توانسته یکی از کارمندان توییتر را متقاعد کند که در بخش فناوری اطلاعات توییتر کار می‌کند و سپس به اعتبارنامه‌ها دست پیدا کرده است.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سیاهکل استان گیلان
گراهام کلارک

به گفته ماموران فدرال، شپرد از گواهینامه رانندگی خود برای صرافی‌های «بایننس» و «کوین بیس» - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سیاهکل استان گیلان - استفاده کرده و از حساب‌های وی برای دریافت و ارسال بیت کوین استفاده شده است. فاضلی نیز با - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سیاهکل استان گیلان - استفاده از گواهینامه رانندگی خود توانسته - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سیاهکل استان گیلان - حساب کوین بیس را تایید کند و با فروش حساب‌های کاربری توییتر، ارز دیجیتال دریافت کند.

فاصلی با حکم ۵ سال زندان و ۲۵۰ هزار دلار جریمه به اتهام نفوذ کامپیوتری روبه‌رو - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سیاهکل استان گیلان - است. شپرد با اتهامات نفوذ کامپیوتری، - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سیاهکل استان گیلان - شنود و پولشویی دستگیر شده که می‌تواند در بدترین شرایط با ۲۰ سال زندان و ۲۵۰ هزار دلار جریمه مواجه شود.

به نظر می‌رسد - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سیاهکل استان گیلان - فاضلی و شپرد افراد اصلی در این پرونده نیستند و هکر اصلی با نام «Kirk#5270» توانسته در تاریخ ۱ مرداد به سیستم‌های داخلی توییتر دسترسی پیدا کند، البته این امکان وجود دارد - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سیاهکل استان گیلان - که Kirk#5270 همان کلارک باشد. FBI همچنان به تحقیقات خود ادامه می‌دهد و به دنبال مظنونین احتمالی این پرونده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone