تعمیرات یخچال کرال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  4. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  5. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20678.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

قیمت احتمالی سری گلکسی نوت ۲۰ مشخص شد؛ گرانتر از همیشه

یکی از افشاگران دنیای تکنولوژی قیمت سری گلکسی نوت ۲۰ در بازار اروپا را فاش کرده که خبر از قیمت بالای مدل پایه می‌دهد. بر اساس اطلاعات فاش شده توسط Ishan Argawal که از افشاگران ...

یکی از افشاگران دنیای تکنولوژی قیمت سری گلکسی نوت ۲۰ در بازار اروپا را فاش کرده که خبر از قیمت بالای مدل پایه می‌دهد.

بر اساس اطلاعات فاش شده توسط Ishan Argawal که از افشاگران باسابقه دنیای تکنولوژی محسوب می‌شود، سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ (مدل 4G) با شروع قیمت ۹۹۹ یورو و مدل 5G با شروع قیمت ۱۰۹۹ یورو در اروپا به بازار عرضه خواهد شد.

گلکسی نوت ۲۰ اولترا 5G با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی به قیمت ۱۳۴۹ یورو و با حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی به قیمت ۱۴۴۹ یورو روانه بازار می‌شود. برای مقایسه - تعمیرات یخچال کرال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - گلکسی - تعمیرات یخچال کرال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس به - تعمیرات یخچال کرال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ترتیب با شروع قیمت ۹۴۹ و ۱۰۹۹ یورو به بازار عرضه شدند.

تعمیرات یخچال کرال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

قیمت بالای گلکسی نوت ۲۰ اولترا با توجه به مشخصات - تعمیرات یخچال کرال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - این گوشی دور از انتظار نبود، اما برچسب قیمت ۹۹۹ یورو برای مدل پایه بسیار تعجب آور است، چرا که این گوشی برخلاف گلکسی S20 - تعمیرات یخچال کرال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - یک پرچمدار «واقعی» به شمار نمی‌رود. با اینکه چیپست این مدل همانند نوت ۲۰ اولترا 5G اگزینوس ۹۹۰ است، اما شایعه شده به نمایشگر با نرخ ریفرش ۶۰ هرتز، پنل پشتی پلاستیکی و دوربین ضعیف تر مجهز شده است. افشاگر یاد شده همچنین مدعی شده - تعمیرات یخچال کرال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - گلکسی بادز لایو با قیمت ۱۸۹ یورو در اروپا به - تعمیرات یخچال کرال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - بازار عرضه خواهد شد.

انتظار می‌رود سامسونگ در رویداد مجازی Unpacked که در تاریخ ۱۵ مرداد - تعمیرات یخچال کرال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - برگزار می‌شود، از سری گلکسی نوت ۲۰، فولد ۲، گلکسی تب S7، گلکسی - تعمیرات یخچال کرال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - بادز لایو و گلکسی واچ ۳ رونمایی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone