تعمیرات یخچال بوش در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  2. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20680.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی در پی تولید ایربادی است که درون بدنه گوشی قرار می‌گیرد

شیائومی سبکی جدید از ایربادهای همراه با تلفن هوشمند را در دست طراحی دارد که می‌توان آنها را در داخل گوشی نگه‌داری کرد. به عبارت دیگر محل شارژ و حفاظت از هدفون‌های بی‌سیم جدید، بدنه ...

شیائومی سبکی جدید از ایربادهای همراه با تلفن هوشمند را در دست طراحی دارد که می‌توان آنها را در داخل گوشی نگه‌داری کرد. به عبارت دیگر محل شارژ و حفاظت از هدفون‌های بی‌سیم جدید، بدنه اصلی خود تلفن هوشمند شیائومی خواهد بود.

به گزارش Android Authority پتنت جدیدی از پروژه بعدی کمپانی شیائومی رویت شده که نشان می‌دهد آنها قصد دارند تکنولوژی مورد بحث را یک گام به سوی جلو سوق دهند. ایده خلاقانه آنها به نوبه خودش جالب به نظر می‌رسد، چرا که اگر به درستی پیاده‌سازی شود و ضخیم شدن موبایل را به دنبال نداشته باشد، لطف بزرگی در حق کاربران - تعمیرات یخچال بوش در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - این دست از گجت‌ها کرده و - تعمیرات یخچال بوش در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - الزام حمل تجهیزات جانبی را به حداقل می‌رساند.

گروه LetsGoDigital رندرهایی غیررسمی از این ایده را طراحی و منتشر کرده‌اند که تقریبا ما را - تعمیرات یخچال بوش در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - با شمایل احتمالی طرح مورد نظر شیائومی آشنا می‌کند. بدون شک اگر چنین محصولی از معایب احتمالی مانند بزرگ شدن بیش از حد ابعاد یا افزایش ضخامت در - تعمیرات یخچال بوش در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - امان بماند، با گجتی فوق‌العاده طرف خواهیم بود.

تعمیرات یخچال بوش در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

طبق این رندرها و البته مدارک موجود در پتنت، محل نگهداری ایربادها در - تعمیرات یخچال بوش در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - بالای تلفن هوشمند تعبیه شده. به این ترتیب که کاربر به سادگی می‌تواند آنها را با یک فشار ساده از موبایل جدا کرده، استفاده نماید و سپس سر جایشان بگذارد. سر اصلی هدفون‌ها - تعمیرات یخچال بوش در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - هم قابل تنظیم هستند تا بتوان آن را برای قرار دادن در گوش شخصی‌‌سازی کرد.

برخی معتقدند چنین قابلیتی ممکن است اجازه دهد از ایربادها به عنوان اسپیکری ثانویه برای موبایل نیز استفاده کرد، هرچند که می‌دانیم - تعمیرات یخچال بوش در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - فرکانس پخش صدای یک هدفون کاملا با اسپیکرها متفاوت است. البته برخی دیگر هم نسبت به - تعمیرات یخچال بوش در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - این طراحی معترض - تعمیرات یخچال بوش در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - هستند، - تعمیرات یخچال بوش در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - چرا که به نظر می‌رسد این موضوع از نظر بهداشتی خیلی مناسب به نظر نمی‌رسد و ممکن است لایه اصلی ایربادها تماس مستقیم - تعمیرات یخچال بوش در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - با دست و محتویات داخل جیب یا کیف داشته باشد، و سپس وارد گوش شود.

در پتنت مورد بحث صحبتی در مورد چگونگی شارژ کردن این ایربادها به میان نیامده، - تعمیرات یخچال بوش در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - اما انتظار می‌رود برای این منظور شیائومی ظرفیت باتری اصلی گوشی را ارتقا - تعمیرات یخچال بوش در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - دهد تا به عبارتی نیروی هدفون‌ها نیز از همان باتری تغذیه شود.

بدون شک چنین طراحی نوآورانه‌ای می‌تواند الزام همراهی لوازم جانبی اضافی از جمله بسته‌بندی - تعمیرات یخچال بوش در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - هدفون، یا شارژر همراه آنها را از بین ببرد و تجربه‌ای بهتر را برای کاربران به ارمغان بیاورد. اما این پتنت هم ممکن است هرگز به محصولی واقعی بدل نشود، چرا که در هر صورت نقص‌هایی در چنین طرح‌هایی وجود دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone