تعمیرات یخچال بکو در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  2. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  3. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  4. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  5. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20675.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

بیل گیتس: نظرات ایلان ماسک در مورد کرونا «تکان‌دهنده» است

«بیل گیتس» هم‌بنیان‌گذار کمپانی مایکروسافت نظرات اخیر «ایلان ماسک» مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس در مورد شیوع ویروس کرونا را «تکان‌دهنده» خوانده و مقصر اصلی تئوری‌های توطئه‌ای که در مورد این پاندمی شنیده می‌شود را ...

«بیل گیتس» هم‌بنیان‌گذار کمپانی مایکروسافت نظرات اخیر «ایلان ماسک» مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس در مورد شیوع ویروس کرونا را «تکان‌دهنده» - تعمیرات یخچال بکو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - خوانده و مقصر اصلی تئوری‌های توطئه‌ای که در مورد این - تعمیرات یخچال بکو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - پاندمی شنیده می‌شود را دسترسی به شبکه‌های اجتماعی می‌داند.

مدتی پیش ایلان ماسک نرخ مرگ و میرهای اعلام شده و شدت مرگ‌آفرینی ویروس کرونا را در توییت‌هایی زیر سوال بود، و در سوی دیگر قرنطینه - تعمیرات یخچال بکو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - شدن اجباری مردم در خانه‌هایشان را محکوم کرد. او حتی در توییت دیگری عنوان کرد آمار تست‌های مثبت با اغراق اعلام می‌شوند و حتی گفت - تعمیرات یخچال بکو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - کودکان به هیچ عنوان به ویروس کرونا مبتلا نمی‌شوند. وی باز شدن هر چه سریعتر فروشگاه‌های فیزیکی، ادارات و رستوران‌ها در ایالات متحده را هم مدام تشویق می‌کرد.

حالا گیتس در گفت‌و‌گویی با شبکه CNBC نسبت به اظهار نظرهای اخیر ماسک واکنش نشان داده و حرف‌های او را به هیچ عنوان منطقی نمی‌داند. «موضع‌گیری ایلان در زمینه اظهار نظرات - تعمیرات یخچال بکو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - تکان‌دهنده ادامه خواهد داشت. او خیلی در رابطه با تولید واکسن دخیل نیست. او ماشین‌های برقی خوبی می‌سازد و راکت‌هایش هم به خوبی کار - تعمیرات یخچال بکو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - می‌کنند. بنابراین اجازه دارد اظهار نظر کند. فقط امیدوارم خودش - تعمیرات یخچال بکو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - را در محیط‌هایی که خیلی با آنها آشنایی ندارد قاطی نکند».

تعمیرات یخچال بکو در شهر نقده استان آذربایجان غربی

گیتس همچنین در مورد تاثیر شبکه‌های اجتماعی بر پخش گسترده - تعمیرات یخچال بکو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - اطلاعات نادرست، خبرهای جعلی و نظرات مخرب صحبت کرده است. به باور او اگر شبکه‌های - تعمیرات یخچال بکو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - اجتماعی در این روزهای - تعمیرات یخچال بکو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - کرونایی با شدت زیادی مورد استفاده قرار نمی‌گرفتند، تئوری‌های توطئه ناصحیح و اطلاع‌رسانی‌های غلط با این سرعت توسط مردم - تعمیرات یخچال بکو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - شنیده نمی‌شد و گسترش پیدا نمی‌کرد.

او در این رابطه به - تعمیرات یخچال بکو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - CNBC می‌گوید: «وقتی اجازه می‌دهی مردم با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، یعنی باید این موضوع را در نظر داشته باشی که ممکن است اطلاعاتی ناصحیح حتی خیلی - تعمیرات یخچال بکو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - سریع‌تر از واقعیت‌ها پخش شده - تعمیرات یخچال بکو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - و به تیتر یک اخبار تبدیل شوند. - تعمیرات یخچال بکو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - ما این موضوع را در مورد واکسن کرونا زیاد دیده‌ایم. شبکه‌های اجتماعی چنین فرآیندهایی را تسهیل می‌کنند».

گیتس ضمن اشاره - تعمیرات یخچال بکو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - به ماجرای ویدیوی «Plandemic» که تئوری تحلیلی در مورد توطئه ساختگی بودن ویروس و ترفندی برای تزریق میلیاردها واکسن کنترلی در بدن انسان را بیان می‌کند، اضافه کرد: - تعمیرات یخچال بکو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - «سرعتی که شبکه‌های احتماعی می‌توانند متوجه شوند چه - تعمیرات یخچال بکو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - محتوایی روی پلتفرم آنها منتشر شده و کاملا اشتباه بوده و باید حذف شود، خیلی پایین است؛ این اتفاقات سرعت همه کارها را کاهش - تعمیرات یخچال بکو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - می‌دهد و شرایط را سخت می‌کند». در حال حاضر این ویدیو از تمام پلتفرم‌ها از جمله فیسبوک، یوتیوب، تیک‌تاک، ویمئو و غیره حذف شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone