🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر نکا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر نکا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
  2. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
  3. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: عدم سرمایش کافی شاید از مشکلات رایج در کولرگازی باشد که مشکلی است که نیاز به بررسی تخصصی توسط تکسین دارد.
  4. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
  5. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20685.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی بلک شارک 3S معرفی شد؛ نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و اسنپدراگون ۸۶۵

بازار گوشی‌های گیمینگ بسیار داغ است و اخیرا گوشی شیائومی بلک شارک 3S معرفی شده که اگرچه به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی مجهز شده، اما تفاوت چندانی با نسخه قبلی خود ندارد. در روزهای اخیر شرکت‌های ...

بازار گوشی‌های گیمینگ بسیار داغ است و اخیرا گوشی شیائومی بلک شارک 3S معرفی شده که اگرچه به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی مجهز شده، اما تفاوت چندانی - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر نکا استان مازندران - با نسخه قبلی خود ندارد.

در روزهای اخیر شرکت‌های زیادی از گوشی‌های مخصوص بازی خود رونمایی کرده‌اند که تمام آن‌ها از سخت افزار قدرتمندی بهره می‌برند. ایسوس راگ فون ۳، لنوو Legion - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر نکا استان مازندران - Phone Duel و نوبیا رد مجیک 5S که اخیرا معرفی شده‌اند، باید با یک رقیب جدید در بازار مبارزه کنند.

این گوشی هوشمند جدید که شیائومی بلک شارک 3S نام دارد، نسبت به نسخه قبلی خود پیشرفت زیادی نداشته، اما همچنان یک دستگاه - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر نکا استان مازندران - قدرتمند محسوب می‌شود. - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر نکا استان مازندران - با وجود معرفی چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر نکا استان مازندران - پلاس، شیائومی تصمیم گرفته این محصول جدید خود را همچنان به پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ مجهز - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر نکا استان مازندران - کند.

به گزارش XDA-Developers، این گوشی گیمینگ به ۱۲ گیگابایت رم از نوع LPPDR5 و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه UFS 3.1 مجهز شده و دوربین آن تفاوتی با نسخه قبلی ندارد و همچنان شاهد استفاده از دوربین اصلی سه گانه با سنسورهای ۶۴، ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی هستیم. در جلوی این دستگاه یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی قرار گرفته است.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر نکا استان مازندران

این دستگاه به باتری ۴۷۲۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده و قادر به - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر نکا استان مازندران - پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی از طریق پورت USB Type-C است. این دستگاه دارای جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون بوده و پورت شارژ مغناطیسی دوم آن از شارژ ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند.

شیائومی بلک شارک 3S به صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز شده که نسبت به نسخه قبلی با نمایشگر ۹۰ هرتزی، عملکرد بهتری دارد. این دستگاه از رابط کاربری Joy UI 12 بهره می‌برد که ویژگی‌های جدیدی مانند «Screen Pressure 4.0» برای تاچ سه بعدی و «Voice Control 2» برای تغییر تنظیمات با استفاده از فرمان‌های صوتی در هنگام اجرای بازی دارد.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر نکا استان مازندران

این - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر نکا استان مازندران - گوشی هوشمند شیائومی در سه نسخه مختلف به شرح زیر در اختیار خریداران قرار می‌گیرد:

  • ۱۲ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: ۵۷۳ دلار
  • ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۶۱۶ دلار
  • ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی: ۶۸۸ دلار

فروش این دستگاه از تاریخ ۱۴ مرداد شروع خواهد شد و خریداران می‌توانند آن را در رنگ‌های مشکی و آبی سفارش دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone