تعمیرات یخچال کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  2. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  5. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24308.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

حذف کلید ولوم در جدیدترین رندر منتسب به هواوی میت ۳۰ پرو [تماشا کنید]

جدیدترین رندرهای میت ۳۰ پرو نمایشگر آبشاری و دوربین چهارگانه این گوشی را تایید می کنند. در فاصله سه هفته به معرفی هواوی میت ۳۰ روزی نیست که خبری درباره آن منتشر نشود و اینبار ...

جدیدترین رندرهای میت ۳۰ پرو نمایشگر آبشاری و دوربین چهارگانه این گوشی را - تعمیرات یخچال کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - تایید می کنند.

در فاصله سه هفته به معرفی هواوی میت ۳۰ روزی نیست که خبری درباره آن منتشر نشود و اینبار نوبت به رندر CAD مدل پرو رسیده که جنبه های مختلف پرچمدار بعدی هواوی را به تصویر می کشد. انتشار این رندرها مدیون منبع معتبری به نام OnLeaks است، با این حال منبع مذکور تاکید کرده که این طراحی ها ۱۰۰ درصد تایید شده نیست و - تعمیرات یخچال کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - احتمالا در نسخه نهایی شاهد تفاوت - تعمیرات یخچال کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - هایی خواهیم بود.

میت ۳۰ پرو از نمایشگری آبشاری بهره می برد که طبق گفته ها ابعادی ۶.۶ اینچی دارد. سنسور اثر انگشت احتمالا زیر این پنل آرام گرفته و در بخش فوقانی آن هم یک بریدگی عریض برای سنسورها در نظر گرفته شده است.

در پنل عقب دوربین چهارگانه ای داریم که به صورت شبکه ۲*۲ درون ماژولی مدور قرار گرفته اند. آنطور که به گوش می رسد این دوربین از سنسورهای ۴۰ مگاپیکسلی اصلی، ۴۰ مگاپیکسلی الترا واید و ۸ مگاپیکسلی - تعمیرات یخچال کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - تله فوتو تشکیل شده که با یک حسگر - تعمیرات یخچال کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - زمان پرواز تکمیل می شوند. در سمت چپ این جزیره مدور فلش LED و برند لایکا به چشم می خورد که - تعمیرات یخچال کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - در دنیای موبایل سابقه ای دور و دراز دارد.

کلید پاور در لبه سمت راست میت ۳۰ پرو تعبیه شده اما همانطور که می بینید خبری از کلید کنترل صدا نیست چون بر اساس شایعات تنظیم صدا از طریق ناحیه ای لمسی در کنار کلید پاور انجام می شود.

لبه پایینی جایگاه پورت USB-C، میکروفون اصلی و اسلات سیم کارت است. میکروفون ثانویه و فرستنده فروسرخ هم در لبه بالایی جا گرفته اند.

میت ۳۰ پرو که قرار است ۲۸ شهریور معرفی شود احتمالا به پردازنده کایرین ۹۹۰ مجهز خواهد شد. - تعمیرات یخچال کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - برخی بر این باورند که طی رویداد معرفی سری میت ۳۰ خبرهای جدیدی هم - تعمیرات یخچال کرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - در مورد گوشی تاشوی میت ایکس منتشر خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آرویج نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام آیا جسارتا شما بلوار جانبازان ماکو سرویس کار یخچال کرال دارید
پاسخ: بله در بلوار جانبازان شهر ماکو خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone