🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  4. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21095.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

چرا ارائه اینترنت رایگان ادامه‌ پیدا نکرد؟ معاون وزیر ارتباطات پاسخ می‌دهد

معاون وزیر ارتباطات در گفتگویی رادیویی اعلام کرد که عرضه بسته‌های اینترنت رایگان بنا به دلایلی متوقف شد اما از آنسو تاکید کرد که بررسی‌ها نشان می‌دهد نرخ خدمات مخابراتی نظیر اینترنت در طول این ...

معاون وزیر ارتباطات در گفتگویی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سنقر استان کردستان - رادیویی اعلام کرد که عرضه بسته‌های اینترنت رایگان بنا به دلایلی متوقف شد اما از آنسو تاکید کرد که بررسی‌ها نشان می‌دهد نرخ خدمات مخابراتی نظیر اینترنت در طول این سالها تنها ۱۰ الی ۱۵ - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سنقر استان کردستان - درصد رشد داشته است.

«حمید فتاحی» - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سنقر استان کردستان - که در این مصاحبه از از سرویس‌دهی رایگان دو وب‌سایت مربوط - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سنقر استان کردستان - به مناجات هیئت‌های مذهبی در شب های قدر خبر می‌داد درباره این موضوع که چرا بسته‌های اینترنتی رایگان دیگری برای آحاد جامعه عرضه نشد گفت:

«بنا به دلایلی با ادامه توزیع بسته‌های رایگان اینترنت موافقت نشد اما با توجه به سبد مصرفی خانوار و هزینه‌های پهنای باند، درمی‌یابیم که نرخ خدمات مخابراتی به ویژه پهنای باند در چند سال اخیر تنها ۱۰ تا ۱۵ درصد رشد داشته است که در مقایسه با دیگر خدمات و محصولات کمتر بوده است.»

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سنقر استان کردستان

به این ترتیب - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سنقر استان کردستان - به نظر می‌رسد - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سنقر استان کردستان - وزارت ارتباطات معتقد است که هزینه اینترنت خانگی کاربران آنقدر زیاد نیست که مردم به بسته‌های رایگان - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سنقر استان کردستان - اینترنتی دیگری به جز بسته ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگانی که پیش از عید به مشترکین اهدا شد نیازمند باشند.

گفتنیست با شیوع کرونا در کشور، افراد را به قرنطینه اختیاری در خانه تشویق کرده است و محمدجواد آذری جهرمی با درخواست مردم برای ارائه اینترنت رایگان موافقت کرد و از تخصیص ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان ثابت خبر داد که این حجم اینترنت تا روزهای ابتدایی فروردین هم تمدید شد، اما پس از آن دیگر از اینترنت رایگان خبری نشد

گفتنیست بسیاری از کاربران نیز خواستار بسته‌های اینترنت سیار بوده‌اند که مسئولان وزارت ارتباطات بارها اعلام کرده‌اند انجام چنین خواسته‌ای با توجه به وضعیت استفاده اینترنت و شرایط پهنای باند اپراتورها در حال حاضر شدنی نیست.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سنقر استان کردستان

فتاحی در پاسخ به این سوال که برای افزایش کیفیت و سرعت اینترنت در شب‌های قدر چه تدابیری در نظر گرفته شده، گفت:

«در حال حاضر نسبت به - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سنقر استان کردستان - استفاده از این وب‌سایت‌ها و دیگر تولیداتی که در کشور عرضه می‌شود و ما آن - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سنقر استان کردستان - را به عنوان محتوای شبکه ملی اطلاعات می‌شناسیم، رشد قابل توجهی در چند - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سنقر استان کردستان - سال اخیر ایجاد شده و عملا مشکل سرعت یا افت کیفیت اینترنت وجود ندارد. ممکن است در برخی از نیازمندی‌ها در بستر اینترنت مشکلاتی ایجاد شود که عمدتا به دلیل افزایش غیرقابل پیش‌بینی مصرف در زمان شیوع ویروس کرونا بوده است.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone