🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر جهرم استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر جهرم استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  2. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  3. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  4. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  5. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12189.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت به کاربران درباره آسیب‌پذیری جدید سرویس چاپگر ویندوز هشدار داد

مایکروسافت حدود دو هفته پیش آسیب‌پذیری PrintNightmare را در ویندوز برطرف کرد، اما حالا یک بار دیگر آسیب‌پذیری جدیدی برای سرویس چاپگر ویندوز کشف شده و سازنده ویندوز اطلاعات آن را منتشر کرده است. آسیب‌پذیری ...

مایکروسافت حدود دو هفته پیش آسیب‌پذیری PrintNightmare را در ویندوز برطرف کرد، اما حالا یک بار دیگر آسیب‌پذیری جدیدی برای سرویس چاپگر - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر جهرم استان فارس - ویندوز کشف شده و سازنده ویندوز اطلاعات آن را منتشر کرده است.

آسیب‌پذیری جدید ویندوز دوباره مربوط به سرویس Windows Print Spooler است و به هکرها اجازه می‌دهد روی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر جهرم استان فارس - دستگاه برنامه نصب کنند و - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر جهرم استان فارس - به مشاهده، تغییر یا حذف اطلاعات بپردازند. این آسیب‌پذیری حتی اجازه ساخت اکانت - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر جهرم استان فارس - جدید روی کامپیوتر قربانی را می‌دهد.

اگرچه این توصیفات خطرناک - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر جهرم استان فارس - به نظر می‌رسند، ولی هکرها برای استفاده - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر جهرم استان فارس - این آسیب‌پذیری باید کدهای مخرب خود را روی سیستم کاربر اجرا کنند. به‌عبارت دیگر، هکرها برای انجام این کارها باید به کامپیوتر شما دسترسی فیزیکی داشته باشند. مایکروسافت از این آسیب‌پذیری با نام CVE-2021-34481 یاد کرده و می‌گوید ریسک امنیتی آن بالاست. اما ظاهرا هنوز هیچ هکری از CVE-2021-34481 استفاده نکرده است.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر جهرم استان فارس

در حال حاضر مشخص نیست که وصله امنیتی این آسیب‌پذیری چه زمانی منتشر خواهد شد. ردموندی‌ها می‌گویند - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر جهرم استان فارس - مشغول ارزیابی شرایط‌ هستند و روی یک به‌روزرسانی امنیتی کار می‌کنند. مایکروسافت ارتباط این آسیب‌پذیری با آپدیت ژوئیه ۲۰۲۱ - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر جهرم استان فارس - را که موجب حل مشکل PrintNightmare می‌شد، رد کرده است.

فعلا از طریق یک راهکار غیررسمی می‌توانید جلوی CVE-2021-34481 را بگیرید. برای انجام این کار باید Powershell را باز و بررسی کنید که سرویس Print Spooler در حال اجراست یا نه. اگر سرویس فعال است، آن را متوقف و غیرفعال کنید. ولی با این کار، قابلیت ارسال فرمان چاپ چه به‌صورت محلی و چه به‌صورت از راه دور غیرفعال می‌شود.

مایکروسافت دفعه قبلی وصله PrintNightmare را خیلی زود به فاصله چهار روز پس از کشف آسیب‌پذیری منتشر - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر جهرم استان فارس - کرد. حالا نمی‌دانیم که چقدر طول خواهد کشید تا برای این آسیب‌پذیری جدید مجددا یک وصله امنیتی منتشر شود. مایکروسافت می‌گوید محققی به نام «جیکوب بینز» مسئول کشف CVE-2021-34481 و گزارش آن به این شرکت بوده است. بینز در صفحه توییتر خود اعلام کرده که به نظرش این آسیب‌پذیری نوع جدیدی از آسیب‌پذیری PrintNightmare نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone