تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  3. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  4. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  5. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20559.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

با کاربردی‌ترین کلیدهای میانبر ویرایش متن در مک او اس آشنا شوید

کلیدهای میانبر تاثیر زیادی در عملکرد شما هنگام کار دارند و به وسیله آن‌ها می‌توانید کارهای ساده‌ای مانند انتخاب، کپی کردن و تغییر فرمت متن را بدون برداشتن انگشتان خود از روی کیبورد انجام دهید. ...

کلیدهای میانبر تاثیر زیادی در عملکرد شما هنگام کار دارند و به وسیله آن‌ها می‌توانید کارهای ساده‌ای مانند انتخاب، کپی کردن و تغییر فرمت متن را بدون برداشتن انگشتان خود از روی کیبورد انجام - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گلوگاه استان مازندران - دهید.

در سیستم عامل مک کلیدهای میانبر زیادی وجود - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گلوگاه استان مازندران - دارند، اما اگر شورتکات موردنظر خود را پیدا نکردید، می‌توانید - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گلوگاه استان مازندران - به راحتی آن را بسازید. در ادامه برای آشنایی با کاربردی‌ترین کلیدهای میان‌بر ویرایش متن در مک او اس و - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گلوگاه استان مازندران - همچنین نحوه ساختن آن‌ها با دیجیاتو همراه باشید.

کلیدهای میانبر - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گلوگاه استان مازندران - حرکت دادن نشانگر

شما می‌توانید از کلیدهای جهت‌دار (Arrow Keys) برای - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گلوگاه استان مازندران - حرکت دادن نشانگر یا کرسر استفاده کنید و با فشردن دکمه Enter، شروع به نوشتن یک پاراگراف جدید کنید. از - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گلوگاه استان مازندران - کلیدهای Option - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گلوگاه استان مازندران - و Command به عنوان اصلاح‌کننده‌ها استفاده کنید. شما می‌توانید با دستورات زیر، نشانگر را حرکت دهید:

  • Option + Left Arrow: رفتن به ابتدای کلمه قبلی
  • Option + Right Arrow: رفتن به ابتدای کلمه بعدی
  • Command + Left Arrow: رفتن به ابتدای جمله
  • Command + Right - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گلوگاه استان مازندران - Arrow: رفتن به - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گلوگاه استان مازندران - انتهای جمله
  • Option + Up Arrow: رفتن به ابتدای پاراگراف
  • Option + Down Arrow: رفتن به انتهای پاراگراف
  • Shift + Enter: آغاز یک خط جدید در برنامه‌هایی مانند Messages و Slack

کلیدهای میانبر انتخاب متن

شما می‌توانید - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گلوگاه استان مازندران - روی متن موردنظر خود کلیک کرده و درگ کنید، اما می‌توانید با کلیدهای میانبر زیر - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گلوگاه استان مازندران - این کارها را بسیار سریع‎تر انجام دهید:

  • Shift + Left/Right Arrow: هایلایت کردن کاراکتر قبلی یا بعدی
  • Shift + Up/Down Arrow: هایلایت کردن - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گلوگاه استان مازندران - خط قبلی یا بعدی متن
  • Shift + Command + Up/Down Arrow: هایلایت کردن تمام متن در بالا یا پایین نشانگر
  • Shift + Command + - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گلوگاه استان مازندران - Left/Right Arrow: هایلایت کردن تمام متن در سمت چپ یا راست - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گلوگاه استان مازندران - نشانگر
  • Command + A: انتخاب تمام متن

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گلوگاه استان مازندران

کلیدهای میانبر کپی و پیست متن

شما شاید نحوه کپی و پیست را در مک او اس بدانید، اما آیا از اینکه چگونه می‌توانید با حفظ استایل، متن را پیست کنید، اطلاع دارید؟ اگر کلمه یا یک متن را از صفحه وب کپی و سپس بخواهید درون - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گلوگاه استان مازندران - ورد پیست کنید، می‌توانید با کلیدهای میانبر آن را مطابق با فرمت کل متن درون سند خود قرار دهید و دیگر نیازی به تغییر فونت یا سایز آن نخواهید داشت. - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گلوگاه استان مازندران - برای این موارد، از کلیدهای میانبر زیر استفاده کنید:

  • Command + C: کپی در کلیپ بورد
  • Command + X: کات در کلیپ بورد
  • Command + V: پیست در کلیپ بورد
  • Option + Command + Shift + V: پیست در کلیپ بورد و مطابقت فرمت

کلیدهای میانبر حذف متن

چندین راه برای حذف متن در مک او اس وجود دارد و می‌توانید آن‌ها را با - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گلوگاه استان مازندران - دکمه‌های زیر امتحان کنید:

  • Delete: حذف کاراکتر قبلی
  • Option + Delete: حذف کلمه قبلی
  • Function + Delete: حذف کاراکتر بعدی
  • Function - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گلوگاه استان مازندران - + Option + Delete: حذف کلمه بعدی
  • Command + Delete: حذف خط سمت چپ نشانگر
  • Shift + Command + Delete: حذف خط - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گلوگاه استان مازندران - سمت راست نشانگر

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گلوگاه استان مازندران

کلیدهای میانبر تغییر فرمت متن

شما می‌توانید شورتکات‌های حرکات کرسر و انتخاب متن را با یکدیگر ترکیب کنید، بنابراین با دستورات زیر نیازی به برداشتن دست خود از روی کیبورد نخواهید داشت:

  • Command + B: بولد کردن متن
  • Command + I: ایتالیک کردن متن
  • Command + U: خط کشیدن زیر متن
  • Command + K: ایجاد هایپرلینک
  • Option + Command + C: کپی کردن استایل
  • Option + Command - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گلوگاه استان مازندران - + V: پیست کردن استایل

کلیدهای میانبر مشترک

برنامه‌هایی که برای یادداشت‌برداری یا نوشتن متون استفاده می‌کنید، چندین - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گلوگاه استان مازندران - کلید میانبر مشترک دیگر به شرح زیر نیز دارند:

  • Function + Up/Down Arrow: تغییر یک صفحه کامل
  • Commad + Z: بازگشت به مرحله پیش - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گلوگاه استان مازندران - از ویرایش (Undo)
  • Command + Shift + Z: اجرای مجدد دستور (Redo)
  • Command + F: باز کردن فایندر برای جستجو در سند
  • Command + G: پیدا - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گلوگاه استان مازندران - کردن نمونه بعدی
  • Option + Command + G: پیدا کردن نمونه قبلی
  • Command + S: ذخیره فایل کنونی
  • Command + O: باز کردن فایل
  • Command + P: - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گلوگاه استان مازندران - پرینت سند کنونی
  • Command + N: باز کردن یک سند جدید
  • Command + T: باز کردن یک تب جدید که در مرورگرها، اپل Notes و Pages کاربرد دارد.

چگونه کلید میانبر مورد نیاز خود را بسازیم؟

در حالی که کلیدهای میانبر زیادی برای ویرایش متن در مک او اس وجود دارند، شما می‌توانید آن‌ها را نیز بسازید. شما می‌توانید کلیدهای میانبر برای چندین برنامه یا یک نرم افزار خاص ایجاد کنید. این ویژگی با برچسب‌های لیست - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گلوگاه استان مازندران - شده در نوار منوی بالای نمایشگر کار می‌کند. شما باید نام دقیق هر عملکردی که در نوار منوی اپلیکیشن ظاهر می‌شود را پیدا کنید.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گلوگاه استان مازندران

ما در این آموزش از برنامه Pages استفاده می‌کنیم. برنامه ورد اپل فاقد کلید میانبر برای فرمت متن با «Strike Through» است، بنابراین ما می‌خواهیم - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گلوگاه استان مازندران - آن را بسازیم. برای این کار به مسیر  System Preferences > Keyboard بروید و سپس روی تب «Shortcuts» کلیک کنید.

در ادامه روی «App Shortcut» کلیک کرده و علامت بعلاوه (+) را بزنید. در این بخش ما می‌توانیم روی فلش کنار «Application» کلیک کنیم و سپس برنامه موردنظر خود، Pages در این آموزش را انتخاب کنیم. با این کار شورتکات ما - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گلوگاه استان مازندران - منحصر به همین برنامه خواهد بود، البته اگر بخواهید از آن در تمام نرم - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گلوگاه استان مازندران - افزارها استفاده کنید، می‌توانید گزینه «All Application» را انتخاب کنید.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گلوگاه استان مازندران

در بخش «Menu Title»، باید نام - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گلوگاه استان مازندران - دقیق عملکرد را تایپ کنید که در این آموزش، ما عبارت Strike Through را می‌نویسیم. بخش «Keyboard Shortcut» را انتخاب کرده و سپس کلیدهای موردنظر خود را فشار دهید که ما در این آموزش دکمه‌های Command + Shift + K را فشار می‌دهیم، البته شما می‌توانید از هر ترکیبی که وجود ندارد، استفاده کنید.

حالا وقت آن رسیده که شورتکات خود را تست کنید. اگر این میانبر کار نکرد یا عملکرد آن‌ متفاوت از خواسته شما بود، احتمالا این شورتکات قبلا وجود داشته است. به یاد - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گلوگاه استان مازندران - داشته باشید که همیشه می‌توانید از کلیدهای Function ،Control ،Command ،Option و شیفت برای ایجاد شورتکات‌های جدید استفاده کنید.

از کلیدهای میانبر استفاده کنید

شاید در ابتدا استفاده از این شورتکات‌ها برایتان - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گلوگاه استان مازندران - سخت باشد، اما به - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گلوگاه استان مازندران - مرور زمان آن‌ها را - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گلوگاه استان مازندران - به یاد می‌سپارید و به آن‌ها عادت می‌کنید که نتیجه آن، افزایش سرعت شما در هنگام کار با برنامه‌هایی مانند «ورد» خواهد بود. با کلیدهای میانبر می‌توانید با نگه داشتن انگشتان خود روی کیبورد، کارهای بیشتری انجام دهید و بهره‌وری خود را افزایش دهید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone