🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر جعفریه استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر جعفریه استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
  2. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
  3. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  4. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
  5. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19221.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

پتنت جدید شیائومی دو موبایل با بدنه تمام نمایشگر را نشان می‌دهد

شیائومی پتنت جدیدی برای دو موبایل با بدنه تمام صفحه نمایش ثبت کرده که ظاهر آن‌ها تا حد زیادی یادآور مدل مفهومی «می‌ میکس آلفا» است. شیائومی اوایل مهر ماه سال ۹۸ از یک موبایل ...

شیائومی پتنت جدیدی برای دو موبایل با بدنه - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر جعفریه استان قم - تمام صفحه نمایش ثبت کرده که ظاهر آن‌ها تا حد زیادی یادآور مدل مفهومی «می‌ میکس آلفا» است.

شیائومی اوایل مهر ماه سال ۹۸ از یک موبایل مفهومی به نام می‌میکس آلفا (Mi MIX Alpha) با بدنه تمام نمایشگر رونمایی کرد. - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر جعفریه استان قم - شیائومی گفت که این موبایل در تعداد محدود به فروش خواهد رسید ولی چنین اتفاقی هرگز نیفتاد و پس - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر جعفریه استان قم - از گذشت یک سال جانشین آن نیز معرفی نشده است. حال شیائومی پتنت جدیدی برای دو موبایل با بدنه تمام صفحه نمایش به ثبت رسانده که نشان می‌دهند این شرکت به طور جدی به ساخت چنین موبایل نوآورانه‌ای فکر می‌کند.

به گزارش LetsGoDigital، شیائومی اواخر سال ۲۰۱۹ پتنت جدیدی در اداره ملی مالکیت فکری چین (CNIPA) ثبت کرده که اسناد مربوط به آن اول ژانویه ۲۰۲۱ منتشر شده است. این پتنت دو موبایل با طراحی تمام نمایشگر را توصیف می‌کند که در برخی جوانب با یکدیگر تفاوت دارند.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر جعفریه استان قم

طرح اول موبایلی را نشان می‌دهد که نمایشگر آن برخلاف می‌ میکس آلفا که از طرفین بدنه را در برگرفته بود به شکل یکسره بالا و پایین بدنه را پوشانده و دو طرف فریم نیز صفحه نمایش است. علاوه بر این روی پنل پشتی موبایل یک فریم افقی قرار گرفته و درون آن سنسورهای مختلف (احتمالاً دوربین  چهارگانه)، دو لامپ LED و حفره‌ای که به نظر می‌رسد میکروفن است به چشم می‌خورند. از نکات جالب توجه این طرح می‌توان به ضخامت کمتر نسبت به می‌ میکس آلفا و بیضی بودن اشاره کرد.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر جعفریه استان قم

طرح دوم موبایلی را - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر جعفریه استان قم - نشان می‌دهد که ظاهر آن شباهت زیادی به مدل بالا دارد - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر جعفریه استان قم - با این تفاوت که به جای طراحی بیضی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر جعفریه استان قم - شکل از طراحی گرد برخوردار است. همچنین در این مدل برخلاف مدل قبلی شاهد تعبیه سه سنسور درون فریم افقی پنل پشتی هستیم و ظاهراً خبری از LED یا میکروفن نیست.

ثبت پتنت لزوماً به معنی تولید محصول نیست بنابراین ممکن است دو طرح مورد بحث همانند می‌ میکس آلفا در حد یک موبایل مفهومی باقی بمانند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone