تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  4. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  5. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30377.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

قابل توجه اندرویدی‌ها: تا آخر امروز حتما اسنپ خود را به‌روز‌رسانی کنید

اپلیکیشن اسنپ به‌روزرسانی مهمی در اندروید دریافت کرده که در صورت عدم نصب، دیگر قادر به استفاده از آن نخواهید بود. تیم روابط عمومی اسنپ در همین خصوص بیانیه‌ای به دیجیاتو ارسال کرده که در ...

اپلیکیشن اسنپ به‌روزرسانی مهمی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر خوی استان آذربایجان غربی - در اندروید دریافت کرده که در صورت عدم نصب، دیگر قادر به استفاده از آن نخواهید بود. تیم روابط عمومی اسنپ در همین خصوص بیانیه‌ای به دیجیاتو ارسال کرده که در ادامه آن را - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر خوی استان آذربایجان غربی - با هم مرور می‌کنیم:

اسنپ در نظر دارد در نسخه بعدی اپلیکیشن خود تغییراتی ایجاد کند. پس از انجام این تغییرات، کاربران اندرویدی نسخه‌های قدیمی اپلیکیشن در استفاده از نقشه گوگل و جست‌وجوی مبد‌ا یا مقصد موردنظرشان با مشکل جدی مواجه خواهند شد.

به افرادی که از نسخه‌های قدیمی‌تر از 3.6.1 در اندروید استفاده می‌کنند توصیه می‌شود اپلیکیشن خود را با استفاده از روش‌های زیر در اسرع وقت به‌روزرسانی کنند. در غیر این صورت دیگر قادر به استفاده از آن نخواهند بود.

نحوه به‌روزرسانی اپلیکیشن اسنپ - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر خوی استان آذربایجان غربی - در سیستم‌عامل اندروید:

به گزارش روابط عمومی اسنپ، نسخه جدید این اپلیکیشن به زودی با عملکرد بهتر منتشر می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone