تعمیرات یخچال آاگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  2. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  3. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  4. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24255.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

ساعت‌های هوشمند فاسیل با نمایشگر E-ink و عمر باتری 4 هفته‌ای در راه بازار

چندی قبل گوگل مبلغ 40 میلیون دلار برای استفاده از تکنولوژی های محرمانه ساعت هوشمند فاسیل و نیز استفاده از کارمندان بخش تحقیق و توسعه این شرکت پرداخت کرد. در آن زمان فاسیل و گوگل اعلام کرده بودند ...

چندی قبل گوگل مبلغ 40 میلیون - تعمیرات یخچال آاگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - دلار برای استفاده - تعمیرات یخچال آاگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - از تکنولوژی های محرمانه ساعت هوشمند فاسیل و نیز استفاده از کارمندان بخش تحقیق و توسعه این شرکت پرداخت کرد. در آن - تعمیرات یخچال آاگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - زمان فاسیل و گوگل اعلام کرده بودند که گوگل نوآوری محصول جدیدی - تعمیرات یخچال آاگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - را تصاحب کرده که هنوز به بازار راه پیدا نکرده است. به نظر - تعمیرات یخچال آاگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - می رسید صحبت از یک محصول مرتبط با سیستم عامل ویژه پوشیدنی های گوگل، یعنی Wear OS باشد. اطلاعاتی که از چند ساعت هوشمند هیبریدی جدید فاش شده به چنین محصولی اشاره دارد.

ساعت هوشمند Collider DIANA مدل FTW7009 فاسیل به تازگی در چندین وبسایت خرده فروشی با قیمت حدود 200 یورو (معادل با 220 دلار) پیش فروش شده است. مهمترین واژه - تعمیرات یخچال آاگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - در نام این ساعت «دیانا» است که به گفته وبسایت WAREABLE اشاره به ترکیبی از دیجیتال و آنالوگ دارد. دیانا یک نام داخلی برای تکنولوژی های ساعت - تعمیرات یخچال آاگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - هوشمند هیبرید این شرکت با مجوز گوگل است.

آن طور که چندین منبع به وبسایت WAREABLE اعلام کرده اند دیانا قابلیت های ساعت های مکانیکی را با اجزای دیجیتال از جمله نمایشگرها ترکیب کرده است. اخیراً همچنین وبسایت 9To5Google اشاره به ساعتی با نمایشگر E-ink (جوهر الکترونیکی) کرده بود که - تعمیرات یخچال آاگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - به نظر می - تعمیرات یخچال آاگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - رسید قادر به نمایش ضربان قلب، آب و هوا، تعداد قدم ها - تعمیرات یخچال آاگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - و روز در 4 دایره وسط - تعمیرات یخچال آاگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - نمایشگر است (تصویر زیر).

تعمیرات یخچال آاگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

برخی از مشخصات مدل FTW7009 به این ترتیب است:

  • اولین ساعت هوشمند هیبرید آنالوگ و دیجیتال از فاسیل
  • فریم فولاد ضد زنگ و با قطر 42 میلی متر
  • نمایشگر مدرن E-ink و بدون قابلیت لمسی با امکان نمایش تعداد قدم ها، آب و هوا و اعلان های اپلیکیشن ها
  • دارای حسگر ضربان قلب
  • دوام باتری بین 2 تا 4 هفته (بسته به شرایط استفاده)
  • اتصال از طریق بلوتوث به گوشی های اندرویدی یا آیفون. به این ترتیب می توانید جزئیات - تعمیرات یخچال آاگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - آماری از جمله میزان کالری، - تعمیرات یخچال آاگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - قدم ها، وضعیت خواب و ... را مشاهده کنید.
  • همگام سازی خودکار زمان با گوشی
  • امکان تعیین عملکرد دلخواه برای کلید بالا سمت راست

مدل دیگری که به آن اشاره شده  FTW7010 است که به GPS مجهز شده و از قابلیت های اضافه تر مرتبط با گوگل پلی بهره می برد. نمایشگر مدل FTW7008 اما قهوه ای رنگ است که در این صورت اولین نمایشگر با جوهر الکترونیکی - تعمیرات یخچال آاگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - خواهد بود که این رنگ را نمایش می دهد. با این حال احتمال می رود اطلاعاتی که این خرده فروشی اعلام کرده صحیح نباشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone