تعمیرات یخچال بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  5. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24253.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

تلاش اچ‌تی‌سی برای بقا به لطف گوشی‌های میان‌رده 5G و VR

پس از این که بخش قابل توجهی از کسب و کار اچ‌تی‌سی توسط گوگل خریداری شد، این برند تایوانی دیگر نتوانست در دنیای تلفن‌های همراه قد علم کند. اما حالا پس از دوره‌ رکود، درآمد‌های ...

پس از این که بخش قابل توجهی از کسب و کار اچ‌تی‌سی توسط گوگل خریداری شد، این برند - تعمیرات یخچال بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - تایوانی دیگر نتوانست در دنیای تلفن‌های همراه قد علم کند. اما حالا پس از دوره‌ رکود، درآمد‌های این کمپانی محبوب حدود ۶۸ درصد بهبود یافته و این سازنده موبایل را مجاب کرده است تا برای بازپس‌گیری جایگاهش تلاش کند؛ البته این بار به کمک انواع گوشی میان‌رده و تکنولوژی - تعمیرات یخچال بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - واقعیت مجازی.

بنا بر گفته های درن چن (Darren Chen) مدیرعامل اچ‌تی‌سی تایوان، بیشتر بازار داخلی این کشور را گوشی‌های میانٰ‌رده ۳۰۰ دلاری تشکیل می‌دهند. اچ‌تی‌سی نیز می‌خواهد در این بازار به رقابت بپردازد. در - تعمیرات یخچال بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - نتیجه احتمال این که گوشی‌های میان‌رده‌ای مانند وایلد فایر را دوباره ببینیم بسیار زیاد خواهد بود.

تعمیرات یخچال بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

اما گوشی‌های میان‌رده تنها بخشی از اهداف اچ‌تی‌سی برای بازگشت به دنیای موبایل هستند. قدم بعدی آن‌ها ادغام دانش واقعیت مجازی خود با گوشی‌های موبایل عنوان شده. با وجود این که اچ‌تی‌سی یکی از سازندگان بزرگ این تکنولوژی نوپاست، اما مانند سامسونگ - تعمیرات یخچال بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - و شیائومی هنوز راه‌حلی برای تجربه واقعیت مجازی به - تعمیرات یخچال بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - کمک گوشی‌های موبایل ارائه نداده است.

همچنین اچ‌تی‌سی در نظر دارد تا فروشگاه اپلیکیشن واقعیت مجازی Viveport VR خود را به کمک ارائه دهندگان خدمات همراه به گوشی‌های موبایل بیاورد. این کمپانی - تعمیرات یخچال بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - با این کار قصد دارد تا از وابستگی تکنولوژی VR به هدست های جداگانه کم کند و تجربه آن را مستقیما به گوشی‌های هوشمند بیاورد.

از دیگر اهداف ا‌چ‌تی‌سی می‌توان به تکنولوژی 5G اشاره کرد. این شرکت قصد دارد در سال ۲۰۲۰ گوشی‌هایی با قابلیت 5G را به بازار عرضه کند. با توجه به - تعمیرات یخچال بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - این که - تعمیرات یخچال بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - تاخیر شبکه 5G نسبت به 4G بسیار کم‌تر است، اچ‌تی‌سی می‌تواند از این تکنولوژی برای ارائه - تعمیرات یخچال بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - بهتر تجربه VR بهره ببرد. در همین - تعمیرات یخچال بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - راستا مودم همراه HTC 5G - تعمیرات یخچال بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - Hub نیز توسط این کمپانی به فروش می‌رسد.

تعمیرات یخچال بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

اچ‌تی‌سی از اهمیت ارز دیجیتال نیز غافل نشده و قصد دارد تا گوشی Exodus 1 مبنی بر بلاک‌ چین را بیش از پیش بهبود ببخشد. این شرکت با همکاری Bitcoin.com قصد دارد پشتیبانی رسمی از بیت کوین کش (BCH) را آغاز کند. در همین راستا - تعمیرات یخچال بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - این کمپانی قرار است گوشی Exodus 1 را طی بروزرسانی جدیدی به کیف پول Bitcoin.com با پشتیبانی از Zion Vault مجهز کند.

این همکاری قرار است در آینده به طور گسترده‌تری صورت بگیرد و اچ‌تی‌سی قصد دارد برای گوشی‌هایی که توسط بیت کوین کش و از طریق Exodus 1 خریداری می‌شوند، تخفیف قائل شود. همچنین Bitcoin.com نیز گوشی Exodus 1 را در فروشگاه رسمی خود عرضه خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone