تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  2. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  3. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  4. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  5. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24236.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

عقب‌نشینی یوتیوب از حذف نشان تأیید کاربران با عذرخواهی مدیرعامل

در پی اعتراض گسترده کاربران، یوتیوب از تصمیم خود برای حذف تیک تایید برخی کانال ها عقب نشینی کرد. این شبکه اجتماعی دیروز از تغییر سیاست های مربوط به تایید هویت کانال ها خبر داده ...

در پی اعتراض گسترده کاربران، یوتیوب از تصمیم خود برای حذف تیک تایید برخی کانال ها عقب نشینی کرد.

این شبکه اجتماعی دیروز از تغییر سیاست های مربوط به تایید هویت کانال ها خبر داده بود. بر - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر بویین زهرا استان زنجان - این اساس تایید هویت کانال های یوتیوب نه - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر بویین زهرا استان زنجان - صرفا بر اساس تعداد مشترکان بلکه با تکیه بر شهرت و اعتبار آنها انجام دهد. یوتیوب در حال حاضر به کانال هایی که از مرز ۱۰۰ هزار مشترک عبور کنند، نشان تایید هویت می دهد اما در استراتژی جدید هدف از اعطای این تیک جلوگیری از تقلب و جعل هویت افراد - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر بویین زهرا استان زنجان - مشهور عنوان شده است.

این کمپانی در بیانیه خود تاکید کرده بود که استراتژی جدید باعث می شود برخی کانال ها نشان تایید هویت فعلی را از - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر بویین زهرا استان زنجان - دست بدهند. یوتیوب حتی با ارسال ایمیل هایی به صاحبان کانال ها هشدار داده بود که امکان عدم تمدید تاییدیه های فعلی وجود دارد.

با این حال انتشار این بیانیه موجی از نگرانی، سردرگمی و اعتراض را - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر بویین زهرا استان زنجان - میان صاحبان کانال های تایید شده به راه انداخت تا جایی که Susan Wojcicki، مدیر عامل یوتیوب مجبور به عذرخواهی شد:

به خاطر ناامیدی و آزار ناشی از رویکرد تایید - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر بویین زهرا استان زنجان - هویت جدید متاسفم. ما حین تلاش برای بهینه سازی سایت از نکته اصلی غافل شدیم.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر بویین زهرا استان زنجان

Wojcicki در عقب گردی آشکار از - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر بویین زهرا استان زنجان - بیانیه اولیه سایت تاکید کرد که کانال های تایید شده پس از اجرای سیاست جدید هم تیک خاکستری خود را - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر بویین زهرا استان زنجان - از دست نخواهد داد. پشتیبانی یوتیوب هم بیانیه دیگری را با همین مضمون صادر کرد:

ما نشان ها را - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر بویین زهرا استان زنجان - بر اساس معیارهای که دیروز اعلام شد، حذف نخواهیم کرد. اگر ایمیلی مبنی بر - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر بویین زهرا استان زنجان - حذف تاییدیه دریافت کردید نیازی به ارسال درخواست مجدد نیست چون کانال تایید شده باقی می ماند.

به گفته Wojcicki کانال های با بیش از ۱۰۰ هزار مشترک مثل گذشته واجد شرایط دریافت تاییدیه هستند. با این حال در صورت تغییر نام کانال تیک هم پاک خواهد شد و صاحبان صفحه دوباره باید مراحل دریافت تاییدیه را طی کنند.

 

تماشا کنید: یوتیوب اشتباهاً این ویدیو را به دلیل خشونت علیه حیوانات حذف کرد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone