🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  3. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
  4. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
  5. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24238.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

هواوی مشکل لمس اتفاقی لبه‌های نمایشگر میت ۳۰ پرو را چطور حل می‌کند؟

لبه های نمایشگر هُرایزن میت ۳۰ پرو با زاویه ای ۸۸ درجه‌ای خمیده شده و بخش قابل توجهی از طرفین دستگاه را می پوشاند. همین مساله نگرانی هایی را در مورد لمس ناخواسته صفحه حین در ...

لبه های نمایشگر هُرایزن میت ۳۰ پرو با زاویه ای - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر شاندیز استان خراسان - ۸۸ درجه‌ای خمیده شده و بخش قابل توجهی از طرفین دستگاه را می پوشاند. همین مساله نگرانی هایی را در مورد لمس ناخواسته صفحه حین در دست گرفتن موبایل به همراه داشته - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر شاندیز استان خراسان - اما هواوی با ارائه توضیحاتی در این زمینه نگرانی ها را بی مورد دانسته است.

نمایشگر ۶.۵۳ اینچی میت ۳۰ پرو به سه ناحیه بخش اصلی و لبه های راست و - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر شاندیز استان خراسان - چپ تقسیم شده. آنطور که  Li Xiaolong، معاون کمپانی هواوی می گوید در حالت عادی لمس طرفین صفحه توسط سیستم عامل نادیده گرفته می شود در نتیجه نمایشگر میت ۳۰ پرو در اکثر مواقع مثل یک گوشی عادی با صفحه تخت عمل می کند.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر شاندیز استان خراسان

کمپانی سازنده کاربردهایی را برای لبه های خمیده صفحه لمسی در نظر گرفته که شامل نوار کنترل صدا، کلیدهای کنترل مجازی حین اجرای بازی و شاتر دوربین می شود اما برای فعال کردن این موارد هم راه هایی در نظر گرفته شده است. برای مثال کاربر برای فعال کردن نوار لمسی صدا باید دو بار روی لبه نمایشگر ضربه بزند.

این نوع استفاده از پنل نمایش سابقه چندانی در دنیای موبایل ندارد اما «بروس لی»، مدیر محصول - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر شاندیز استان خراسان - هواوی بر این باور است که کاربران نه تنها سریعا به این روش عادت می کنند بلکه به مفید و کاربری بودن آن هم پی خواهند برد.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر شاندیز استان خراسان

نمایشگر میت ۳۰ پرو با - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر شاندیز استان خراسان - رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۱۷۶ پیکسل از گاموت رنگی DCI-P3 و HDR پشتیبانی می کند. بدون تردید این پنل یکی از باکیفیت ترین نمایشگرهای دنیای موبایل است اما هنوز معلوم نیست لبه های این موبایل ۱۱۰۰ یورویی در برابر سقوط چقدر تاب مقاومت دارند.

یکی - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر شاندیز استان خراسان - دیگر از ویژگی های منحصر به فرد نمایشگر میت ۳۰ پرو قرار داشتن سنسور ژست های حرکتی، دوربین عمق سنج سه بعدی، دوربین سلفی، - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر شاندیز استان خراسان - حسگر نور و مجاورت در بریدگی بالای صفحه است که - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر شاندیز استان خراسان - به گفته هواوی - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر شاندیز استان خراسان - آنرا به پیچیده ترین ناچ دنیای موبایل تبدیل کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone