تعمیرات یخچال بکو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  4. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24239.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

اگر فورتنایت یا پابجی بازی می‌کنید، iOS 13 را نصب نکنید

پس از انتشار جدیدترین نسخه iOS 13 برای آیفون‌ها و آیپاد تاچ نسل هفتم، انواع و اقسام مشکلات این سیستم‌عامل نیز گزارش شده که یکی از جدیدترین این مشکلات، اختلال در بازی‌های فورتنایت و پابجی ...

پس از انتشار جدیدترین نسخه iOS 13 برای آیفون‌ها و آیپاد تاچ نسل هفتم، انواع و اقسام مشکلات این سیستم‌عامل نیز گزارش شده که یکی از جدیدترین این مشکلات، اختلال در بازی‌های فورتنایت و پابجی است.

iOS 13 ژست جدیدی برای انتخاب - تعمیرات یخچال بکو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - متون و قابلیت - تعمیرات یخچال بکو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - کپی و پیست در نظر گرفته - تعمیرات یخچال بکو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - که کاربران می‌بایست ۳ انگشت خود را روی متن انتخاب شده نگه دارند تا - تعمیرات یخچال بکو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - نوار ابزار ویرایش متن برایشان نمایش داده شود. - تعمیرات یخچال بکو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - به طور - تعمیرات یخچال بکو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - طبیعی این قابلیت باید فقط در زمان وجود متن انتخاب شده فعال شود، ولی همان طور که گفتیم، iOS 13 پر از باگ‌ها و مشکلات فراوان است که این هم جزوی از آن‌هاست. اما مشکل اینجاست که این قابلیت در زمانی که نباید فعال - تعمیرات یخچال بکو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - شود، فعال شده و بازی‌های یاد شده را با مشکل مواجه می‌کند.

بازی‌های این چنینی واکنش‌های سریعی را می‌طلبند و به تعداد زیادی انگشت برای کنترل کاراکتر بازی نیازمند هستند، به همین دلیل کاربران اکثرا این بازی‌ها را به ۳ انگشت با - تعمیرات یخچال بکو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - بیشتر بازی می‌کنند. این نحوه بازی کردن که با ۳ انگشت (۲ انگشت برای حرکت و ۱ انگشت برای نشانه گیری) صورت می‌گیرد، - تعمیرات یخچال بکو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - به «پنجه» معروف است. با لطف باگ - تعمیرات یخچال بکو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - iOS 13، زمانی که کاربران در کوران رقابت برای مقام اول این بازی‌ها هستند، نوار ابزار ویرایش متن نمایش داده می‌شود - تعمیرات یخچال بکو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - و در اکثر مواقع تمام زحمات کاربران را به باد می‌دهد.

تعمیرات یخچال بکو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

خالق بازی فورتنایت (اپیک گیمز) در این - تعمیرات یخچال بکو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - باره اظهار نظر نکرده است ولی شرکت توسعه دهنده Tencent که مالک بازی پابجی موبایل به حساب می‌آید، با نمایش اخطاری در بازی خود در رابطه با این مشکل گفته است:

ما از مشکلات به وجود آمده مطلع هستیم و می‌دانیم که لمس همزمان صفحه گوشی با ۳ انگشت، روند اجرای بازی را با مشکل - تعمیرات یخچال بکو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - مواجه می‌کند. گروه ما با اپل تماس‌هایی را برقرار کرده و هر دو شرکت در حال ارائه راهکاری برای حل مشکلات به وجود آمده هستند. پیشنهاد می‌کنیم گیمر‌هایی که با ۳ انگشت بازی می‌کنند، تا برطرف نشدن این مشکل صبر - تعمیرات یخچال بکو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - کرده و iOS 13 را - تعمیرات یخچال بکو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - نصب نکنند.

اپل اما - تعمیرات یخچال بکو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - بیکار نشسته و زمان انتشار iOS 13.1 را ۶ روز جلوتر آورده و قرار است در تاریخ ۲ مهر در اختیار کاربران قرار دهد. افرادی که از نسخه‌های بتای این سیستم‌عامل استفاده می‌کنند، رفع شدن - تعمیرات یخچال بکو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - مشکلات این چنینی و دیگر مشکلات iOS 13 را تایید می‌کنند. پیشنهاد می‌کنیم اگر تا به حال گوشی خود را به iOS 13 به روز رسانی نکرده‌اید، چند روز دیگر هم صبر - تعمیرات یخچال بکو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - کنید تا با لذت بیشتری - تعمیرات یخچال بکو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - از «دارک مود» گوشی خود استفاده کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone