🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: عدم سرمایش کافی شاید از مشکلات رایج در کولرگازی باشد که مشکلی است که نیاز به بررسی تخصصی توسط تکسین دارد.
  2. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
  3. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
  4. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: شما باید قسمت های مختلف کولرگازیتان را تا جای امکان تمیر نگه دارید و از رشد انواع کپک ها و وجود کثیفی ها جلوگیری کنید. سرویس قطعات داخلی کولرگازی به طور مرتب قطعا در این موضوع حائز اهمیت می باشد.
  5. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24244.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

سوابق پزشکی میلیون‌ها آمریکایی در معرض خطر قرار دارد

اینطور به نظر می‌رسد که اطلاعات تمام بیماران آمریکایی که تا به حال به کلینیک‌های خصوصی مراجعه کرده‌اند در خطر قرار گرفته است. در تحقیقی مشترک پروپابلیکا (ProPublica) و شبکه آلمانی Bayerischer Rundfunk دریافته‌اند که داده ...

اینطور به نظر می‌رسد که اطلاعات تمام بیماران آمریکایی که تا به حال به کلینیک‌های خصوصی مراجعه کرده‌اند در خطر قرار گرفته است. در تحقیقی مشترک پروپابلیکا (ProPublica) و شبکه آلمانی Bayerischer Rundfunk دریافته‌اند که - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کرمانشاه استان کردستان - داده های پزشکی 5 میلیون بیمار در آمریکا به راحتی و از طریق یک نرم‌افزار ساده یا مرورگر وب در دسترس افراد ثالث قرار می‌گیرد.

این تحقیق حداقل 187 سرور را در آمریکا پیدا کرد که حتی با پسورد هم محافظت نمی‌شدند چه برسد به سایر ابزار امنیت سایبری مدرن. بعلاوه بیشتر این سرورها از نرم‌افزارهای تاریخ گذشته و قدیمی استفاده می‌کنند که همین مساله آن‌ها را در برابر بسیاری از رخنه‌ها آسیب‌پذیر می‌کند.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کرمانشاه استان کردستان

در مجموع پروپابلیکا برآورد کرده که حدود 13.7 میلیون آزمایش پزشکی و 400 - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کرمانشاه استان کردستان - هزار عکس اشعه ایکس کاربران آمریکا به راحتی می‌تواند در دسترس سوء استفاده‌گران قرار بگیرد. به گفته یکی از محققان امنیت سایبری پروپابلیکا این عمل حتی هک کردن هم نام نمی‌گیرد و مثل وارد شدن به از در باز است.

در بعضی از موارد این داده های پزشکی نه تنها شامل نام و تاریخ تولد بیماران می‌شود بلکه شماره بیمه آن‌ها را نیز در بر می‌گیرد. پروپابلیکا شواهدی مبنی بر دسترسی به داده‌ها و کپی آن‌ها در محل‌های دیگر به دست نیاورده اما تعداد زیاد سرورهای آسیب‌پذیر، - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کرمانشاه استان کردستان - نظارت نامناسب جامعه پزشکی را نشان می‌دهد.

بر اساس این تحقیق، چنین نظارت نامناسبی شاید به خاطر وجود شکافی در قانون دولتی با نام HIPAA باشد که در سال 1996 و با هدف مدرن‌سازی جریان اطلاعات در سیستم مراقبت‌های سلامتی و محافظت صحیح از این اطلاعات در برابر کلاهبرداری و سوء استفاده پایه‌گذاری شد. در واقع این قانون به طریقه مدیریت داده‌های حساس می‌پردازد.

یکی از خلأهای - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کرمانشاه استان کردستان - موجود در این قانون شاید این باشد که در آن به چگونگی حفاظت از داده‌های ذخیره شده در رایانه‌ها پرداخته نشده است. برخی از کلینیک‌هایی که پروپابلیکا با آن‌ها - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کرمانشاه استان کردستان - تماس برقرار کرده، امنیت سرورهای خود را سفت و سخت‌تر کردند اما قطعا مدتی طول می‌کشد تا تمام سرورها اقدامات امنیتی لازم را اجرا کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone