تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  4. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  5. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24251.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

اچ پی Elite Dragonfly معرفی شد؛ سبک ترین لپ تاپ 13 اینچی تبدیل شونده دنیا

اچ پی از جدیدترین لپ تاپ بیزینسی خود به نام Elite Dragonfly با بدنه منیزیمی، پورت های متعدد، رنگ آبی تیره و وزن سبک رونمایی کرد. سازنده مدعی شده لپ تاپ Elite Dragonfly سبک ترین ...

اچ پی از جدیدترین لپ تاپ بیزینسی خود به نام Elite - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر بندرترکمن استان گلستان - Dragonfly با بدنه منیزیمی، پورت های - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر بندرترکمن استان گلستان - متعدد، رنگ آبی تیره و وزن سبک رونمایی کرد. سازنده مدعی شده لپ تاپ Elite Dragonfly سبک ترین لپ تاپ 13 اینچی بیزینسی و تبدیل شونده دنیاست.

لپ تاپ اچ پی Elite Dragonfly با وزن 1 کیلوگرمی با یک دست به راحتی قابل حمل بوده و بسیار سبکتر از لپ تاپ های EliteBook ساخت - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر بندرترکمن استان گلستان - همین کمپانی است.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر بندرترکمن استان گلستان

یکی از مهم ترین ویژگی های لپ تاپ Elite Dragonfly قابلیت چرخش - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر بندرترکمن استان گلستان - 360 درجه ای نمایشگر آن است که می توان با این کار از آن به عنوان تبلت استفاده کرد. این محصول از قلم استایلوس نیز پشتیبانی کرده اما باید آنرا - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر بندرترکمن استان گلستان - جداگانه خرید.

اطراف بدنه دو پورت تاندربولت 3 قرار گرفته که می توان از هر دو برای شارژ کردن لپ تاپ - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر بندرترکمن استان گلستان - استفاده کرد. همچنین دو پورت USB-C، درگاه USB 3.1 نسل اول، پورت HDMI، جک 3.5 میلیمتری هدفون و قفل کنسینگتون (Kensington) نیز در این محصول تعبیه شده اند.

حاشیه طرفین و بالای نمایشگر به ترتیب 4.75 و 10.25 میلیمتر بوده و وب کم با رزولوشن 720p با قابلیت پشتیبانی از ویندوز هِلو (Windows Hello) بالای آن جا خوش کرده. این وب کم دارای شاتر مکانیکی است و می توان برای حفاظت از حریم شخصی آن را روی لنز دوربین کشید. حسگر اثر انگشت نیز روشی دیگر - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر بندرترکمن استان گلستان - برای باز کردن قفل لپ تاپ است.

لپ تاپ مورد بحث از - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر بندرترکمن استان گلستان - نسل هشتم پردازنده های اینتل سری vPro برخوردار - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر بندرترکمن استان گلستان - بوده و در مدل پایه از پردازنده Core i3-8145U و در بالاترین مشخصات سخت افزاری - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر بندرترکمن استان گلستان - از پردازنده Core i7-8565U بهره می برد. تمامی مدل ها به پردازشگر گرافیکی مجتمع اینتل UHD Graphics 620 مجهز شده اند.

می توان لپ تاپ مذکور را با 16 گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR3 و 2 ترابایت حافظه اس اس دی NVMe سفارش داد. شایان ذکر است مدل پایه با حافظه رم 8 - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر بندرترکمن استان گلستان - گیگابایتی و اس اس دی 128 گیگابایتی M.2 به بازار عرضه می شود.

از دیگر ویژگی های لپ تاپ Elite Dragonfly می توان به پشتیبانی از وای فای 6 (802.11ax) اشاره کرد که پنج برابر سرعت بیشتری نسبت به استاندارد 802.11ac دارد. می توان مدل 4G را نیز انتخاب کرد که به دلیل بهره مندی از مجموعاً 4 آنتن، سرعت بالاتری نسبت به لپ تاپ EliteBook x360 1030 با دو آنتن به ارمغان می آورد.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر بندرترکمن استان گلستان

لپ تاپ Elite Dragonfly از قابلیت شخصی سازی برخوردار بوده و می توان با چشم پوشی از وزن 1 کیلوگرمی، باتری 56 وات ساعتی را - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر بندرترکمن استان گلستان - برای آن سفارش داد که دوام باتری - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر بندرترکمن استان گلستان - را - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر بندرترکمن استان گلستان - به 24.5 ساعت می رساند. طول عمر باتری در مدل معمولی با باتری 38 وات ساعتی، 16.5 ساعت است. هر دو باتری از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی کرده و در 30 دقیقه تا 50 درصد شارژ می شوند.

نمایشگر 13.3 اینچی لپ تاپ مذکور از رزولوشن فول اچ دی با روشنایی 400 نیت برخوردار بوده و مصرف بسیار کمی دارد. می - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر بندرترکمن استان گلستان - توان نمایشگر درخشان تر با رزولوشن UHD را نیز سفارش داد که از HDR و روشنایی 550 نیت بهره می برد.

برای کاربرانی که حریم خصوصی برای آنها از اهمیت بالایی برخوردار است، نمایشگر دیگری با رزولوشن فول اچ دی و روشنایی 1000 نیت موجود است. این نمایشگر با بهره مندی از قابلیت Sure View زاویه دید را محدود می کند.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر بندرترکمن استان گلستان

عناوینی که اچ پی برای این لپ تاپ انتخاب کرده نیز در نوع خود جالب هستند:

  • اولین لپ تاپ بیزینسی تبدیل شونده دنیا با 4 آنتن LTE
  • اولین لپ تاپ 13 اینچی تبدیل شونده دنیا با بالاترین نسبت بدنه به نمایشگر (86 درصد)
  • بالاترین دوام باتری در لپ تاپ 13 اینچی بیزینسی تبدیل شونده

لپ تاپ Elite Dragonfly با شروع قیمت 1549 دلار از ماه نوامبر (آبان) به دست خریداران خواهد رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone