تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  2. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  4. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24242.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

جمع آوری دو میلیارد دلار کمک های مردمی در فیسبوک از سال ۲۰۱۵ تاکنون

روز گذشته فیسبوک اعلام کرد که از سال ۲۰۱۵ تاکنون کاربران این شبکه اجتماعی بالغ بر دو میلیارد دلار را برای کمک رسانی به همنوعان خود از طریق آن جمع آوری کرده اند. از این ...

روز گذشته فیسبوک اعلام کرد که از سال ۲۰۱۵ تاکنون کاربران این شبکه اجتماعی بالغ بر دو میلیارد دلار را برای کمک رسانی به همنوعان خود از طریق آن جمع آوری کرده اند. از این پول برای کمک رسانی در حوزه های مختلفی استفاده شده که از کودکان سرطانی گرفته - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر پارس آباد استان اردبیل - تا تهیه غذا برای افراد نیازمند و تامین بودجه تحقیقاتی برای درمان بیماری ها را شامل می شود. براساس آمار - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر پارس آباد استان اردبیل - منتشر شده توسط فیسبوک تاکنون ۴۵ میلیون نفر در جمع آوری این کمک های مردمی مشارکت کرده اند یا اینکه به تازگی صفحه ای برای جمع آوری کمک در اکانت فیسبوک خود راه اندازی کرده اند.

امیلی دالتون مدیر اثرگذاری اجتماعی فیسبوک در این باره گفت:

اعداد و ارقام واقعا اهمیت دارند اما مهم تر از آن مردمی هستند - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر پارس آباد استان اردبیل - که کمک های مورد نیازشان را دریافت می کنند.

در آمریکا نهاددی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر پارس آباد استان اردبیل - به نام No Kid Hungry (هیچ کودکی نباید گرسنه - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر پارس آباد استان اردبیل - بماند) که به کودکان نیازمند آمریکا غذا می رساند اعلام کرده پولی که از طریق کمپین های - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر پارس آباد استان اردبیل - فیسبوک جمع آوری شده به آن کمک کرده که ۱۰۰ میلیون وعده غذایی را در بازه یکسال گذشته به دست کودکان نیازمند برساند.

تاکنون ۴۵ میلیون نفر در تامین کمک های مردمی از طریق فیسبوک مشارکت کرده اند

جسیکا بامبرز از مدیران No Kid Hungry در - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر پارس آباد استان اردبیل - این باره گفت:

در ۱۰ سال - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر پارس آباد استان اردبیل - گذشته جمع - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر پارس آباد استان اردبیل - آوری دیجیتالی پول برای تمامی نهادهای غیرانتفاعی با رشد همراه بوده است و ما همگی در تلاش بوده ایم تا کمک رسانی را تا حد ممکن برای حامیان مان ساده کنیم.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر پارس آباد استان اردبیل

ابزار جمع آوری کمک فیسبوک نخستین بار در سال ۲۰۱۵ ارائه شد تا فرایند کمک رسانی توسط کاربران این شبکه اجتماعی و همچنین دریافت کمک از طریق آن ساده تر شود. فیسبوک می گوید ایده این کار را از چالش سطل آب یخ گرفته که در آن بزرگان عرصه تکنولوژی سطلی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر پارس آباد استان اردبیل - مملو از آب سرد را روی سر خود می ریختند تا بودجه لازم برای تحقیقات در مورد بیماری ALS (این بیماری که افرادی نظیر استیون هاوکینگ دچارش بودند - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر پارس آباد استان اردبیل - توانایی حرکت، صحبت، بلعیدن غذا و - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر پارس آباد استان اردبیل - تنفس را از فرد مبتلا می گیرد) و درمان آن را تامین نمایند.

از آن زمان تاکنون فیسبوک مرتبا بر امکانات خود برای جمع آوری کمک افزوده است. اوایل امسال اینستاگرام که از پلتفرم های متعلق به فیسبوک است از قابلیت تازه ای به نام استیکرهای کمک رسانی در - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر پارس آباد استان اردبیل - آمریکا و انگلستان رونمایی کرد که به شرکت های غیرانتفاعی امکان می دهد مستقیما از طریق استوری های خود کمک های مردمی را جمع آوری کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone